نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1554
-
الف
+

سخنان زنده یاد «حسن جوهرچی» درباره مرگ

مرحوم «حسن جوهرچی» پیش از فوتش در یک برنامه تلویزیونی درباره موضوع مرگ صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، مرحوم «حسن جوهرچی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را اکنون در سریال «در پناه تو» شاهد هستند، پیش از فوتش در یک برنامه تلویزیونی درباره موضوع مرگ صحبت کرد.

زنده یاد «حسن جوهرچی» درباره دیدگاه خود نسبت به مرگ اینگونه گفته است: بلاخره همه ما انسان ها یک روزی می میریم، مثل برگ های درخت یکی یکی می افتیم و تنها چیزی که باقی می ماند، جنگل است. همه آدم ها یک دوره ای هستند و تاثیرات مثبت و منفی از خودشان برجای می گذارند. 

«حسن جوهرچی» در سال 1347خورشیدی  چشم به جهان گشود.

آقای جوهرچی بازی در سینما را در سال 1367 با  فلم «فیل در تاریکی» شروع کرد. وی در سال 1391 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است.

آثار مهم مرحوم «حسن جوهرچی» بازیگری در سریال های «شوق پرواز» ، «رویای گنجشک ها» و سریال «او یک فرشته بود» محسوب می‌شود.

«کیمیا»، «شکرانه»، «شوق پرواز»، «آرام می گیریم»، «روزگار جوانی» و «او یک فرشته بود» از دیگر سریال هایی می باشد که با بازی آقای جوهرچی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

«حسن جوهرچی» در روز جمعه 15 دلو / بهمن 95 پس از تحمل مرض جگر و عفونت ریوی به علت ایست قلبی به عمر 48 سالگی دار فانی را وداع گفت،

گفتنی است که سریال «در پناه تو» هر روز ساعت 16 به وقت تهران و 17 به وقت کابل و ساعت 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

بیشتر :

دانلود سریال در پناه تو 

دانلود سریال کیمیا 

دانلود سریال او یک فرشته بود

دانلود سریال آرام میگیریم 

م ح

نظر شما
ارسال نظر