نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4662
-
الف
+

«فریبا متخصص» بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «فریبا متخصص» بازیگر سریال در حال نشر «به کجا چنین شتابان » بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2،«فریبا متخصص» بازیگر سریال در حال نشر «به کجا چنین شتابان»،  ۱  اسد(مرداد) ۱۳۴۰ در بروجرد متولد شده است. وی  علاوه بر بازیگری در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش‌های رادیویی و دوبلوری فعالیت می‌کند و تاکنون بیش از 9 جایزه داخلی و بین المللی را نیز به خاطر فعالیت های رادیویی اش دریافت کرده است.

فریبا متخصص

«فریبا متخصص» کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تیاتر آغاز کرد. 

نخستین تجربه حضورش در تلویزیون مربوط به سال 1363 است، وی در سن 23 سالگی در سریال «طالب» به کارگردانی «عبدالرضا اکبری»و «حسن عابدی» ایفای نقش کرد.

تولدی دیگر

بانو متخصص از سال 1363 تا 1387 در سریال هایی مانند «همسایه ها»،«باغ گیلاس»،«نیمه پنهان ماه»،«آوای فاخته»، «علاءالدین»و «تولدی دیگر» ایفای نقش کرد.

وی در سکانس های ابتدایی سریال «تولدی دیگر» ایفاگر نقش زنی به نام «فروغ» بود که در آستانه جدایی و در راه بازگشت به خانه از یک مهمانی و در حین مشاجره لفظی با همسرش دچار سانحه ترافیکی شده و موترش به دره سقوط می‌کند.

زن که صورتش در این سانحه ترافیکی دچار سوختگی شدید شده دچار شوک روحی می شود و به درخواست داکتری که بعدها همانند پدر از وی حمایت می کند، صورتش را به دست تیغ عملیات جراحی می‌سپارد و صاحب چهره جدیدی می‌شود.

«فروغ» که حالا در اثر نشست‌وبرخاست با مرد جراح و همسرش که روحیاتی درویش‌مسلک و عارف‌گونه دارند دچار تغییرات و تحولات روحی شده و زندگی را از چشم دیگری می‌بیند، به‌عنوان پرستار بچه وارد زندگی سابق خود می‌شود و...

علاءالدین

بانو متخصص در سریال «علاءالدین» نقش مادر بچه ای به همین نام را ایفا می کرد که چراغی قدیمی پیدا می کند. با لمس این چراغ صدایی از درون آن شنیده می‌شود و غول چراغ از آن بیرون می آید. نام این غول روشنا است و قادر به هر کاری می‌باشد. دوستی علاءالدین و روشنا باعث ماجراهای عجیبی می‌شود...

بانو متخصص سال 1387 همراه پسرش «پوریا بهرامی پور»در سریال «در چشم باد» به کارگردانی«مسعود جعفری جوزانی» با هنرمندانی چون«پارسا پیروزفر»،«کامبیز دیرباز»،«شیرین صفری»و مرحوم «ماه چهره خلیلی»همکاری داشت.

در چشم باد

«فریبا متخصص» در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند .شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی وی بازی در  سریال «شهرزاد 1»بوده است.

شهرزاد

او در این سریال با «حسن فتحی»همکاری داشت و در کنار بازیگرانی چون «علی نصیریان»،«ترانه علیدوستی»،«شهاب حسینی»و «مصطفی زمانی» نقش آفرینی کرده است.

«فریبا متخصص» را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 65 درصد آثار وی تلویزیونی و 35 درصد آثارش سینمایی است.

ملکوت

از دیگر آثار تلویزونی این بازیگر ایرانی می توان به سریال های «زمانه»،«عملیات 125»،«ملکوت»،«رهایم نکن» و «ملکاوان» اشاره کرد.

به علاوه وی در فلم های سینمایی «زیر سقف دودی»،«پشت دیوار سکوت»،«آباجان»،«عشقولانس»،«ایران برگر »، «از ما بهتران»،«عروسی مامان»،«سیب سرخ حوا»،«روزی که خواستگارآمد»،«ماه پیشونی»و «شب زمستانی» بازی کرده است.

دانلود سریال به کجا چنین شتابان 

دانلود سریال زمانه

دانلود سریال عملیات 125

دانلود سریال ملکوت

دانلود سریال علاءالدین

دانلود سریال همسایه ها

دانلود سریال تولدی دیگر

م ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین