نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2477
-
الف
+

«وضعیت سفید» در جدول نشر شبکه آی فیلم 2 قرارمی گیرد

سریال «وضعیت سفید» از روز دوشنبه 7 میزان(مهر) جایگزین سریال «کیمیا» می شود.

به گزارش آی فیلم2،با پایان یافتن سریال «کیمیا»، سریال «وضعیت سفید» از روز دوشنبه 7 میزان (مهر) جایگزین آن می شود.

«وضعیت سفید»  سریال تلویزیونی ایرانی محصول سال‌های ۱۳۸۷–۱۳۹۰ است. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی «حمید نعمت الله» و  به نویسندگی «هادی مقدم دوست» و «حمید نعمت الله» تهیه شده‌ است.

در خلاصه داستان سریال وضعیت سفید آمده است: به هنگام شروع موشک باران تهران از زمستان ۱۳۶۶ اعضای خانواده‌ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در قریه ای واقع در حومه تهران می‌شوند.

قریه ای که مکتب اصلی آن تبدیل به محل اسکان تعدادی از مردم جنگ زده شده‌ است. استقرار این خانواده در باغ و هم‌جواری آن‌ها با مردم روستا که در اوج همدلی به سر می‌برند، حوادث گوناگونی را برای خانواده رقم می‌زند که باعث درک آن‌ها از مشکلات یکدیگر و ریشه‌های بی‌اهمیت اختلافاتشان می‌شود.

نقش مرکزی داستان نوجوانی به نام امیر است که اتفاقات جالبی برای وی می افتد و داستان های گوناگونی که بقیه اعضای خانواده با یکدیگر دارند به صورت موازی قصه را پیش می برد.

«ابوالفضل پورعرب»،«لیندا کیانی»، «افسانه بایگان»، «حمیرا ریاضی»، « امیر حسین رستمی»،«حمیرا ریاضی»،«افسانه چهره آزاد»و«عباس غزالی » از جمله بازیگرانی هستند که در سریال وضعیت سفید نقش آفرینی کرده اند .

سریال «وضعیت سفید» از روز دوشنبه 7 میزان(مهر)هر روز ساعت 20 به وقت تهران ،21 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال کیمیا 

م ا

 

 

نظر شما
ارسال نظر