نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4041
-
الف
+

سریال های کارتونی و خاطره انگیز را در وب سایت شبکه آی فیلم2 تماشا کنید

سریال های خاطره انگیز را در وب سایت شبکه آی فیلم2 تماشا کنید.

به گزارش آی فیلم2، در زمانی که تکنالوژی به شکل امروزی نبود و بسترهای مختلف انترنتی و دستگاه های الکترونیکی مانند لپتاپ و تلفن های هوشمند وجود نداشتند، تمام سرگرمی آن روزها به تماشای کارتون ها و سریال های مختلف خلاصه میشد.

سریال های مختلف کارتونی و عروسکی و شخصیت هایی که هنوز برای بسیاری بوی کهنه گی و تکرار ندارند اکنون بعد از سال ها یادآور دوران خوش طفولیت است و تماشای این سریال ها خالی از لطف نیست.

شبکه جهانی آی فیلم2 نیز همزمان با نشر سریال های نوستالژیک، در وبسایت رسمی خود امکان دسترسی به این سریال های خاطره انگیز را فراهم نموده است تا مخاطبان به راحتی به تماشای سریال مورد علاقه خود بپردازند.

در ادامه به معرفی چند سریال کارتونی و خاطره انگیز در وبسایت شبکه آی فیلم2 پردا خته ایم:

«خداوند لک لک ها را دوست دارد»

داستان: داستان این سریال درباره مهاجرت لک لک ها به یک قریه و ماجراهای پیش آمده میان لک لک ها و باشندگان آن جا است. وقایعی که هر کدام در یک قسمت رخ می دهند و داستان مجزایی دارد و برخی از آنها در طول داستان به عنوان بستر اصلی رخدادها تا پایان سریال جریان دارد.

پس از ورود دسته لک لک های مهاجر به قریه و استقبال روستاییان، آن ها در بام های خانه های روستاییان سکنی می گزینند اما شیطنت یکی از بچه های روستا که نقش منفی سریال را دارد باعث شروع اتفاقات جدید می شود.

تماشای سریال کارتونی «خداوند لک لک ها را دوست دارد

«خونه مادربزرگه»

سریال «خونه مادربزرگه» به کارگردانی «مرضیه برومند» در سال 1366 خورشیدی ساخته شد.

عروسک های این سریال توسط هنرپیشگانی همچون «ایرج طهماسب»، «فاطمه معتمد آریا»، «عادل بزدوده» و «حسین پورشیرازی»، «فرشته صدر عرفایی»، «مرضیه محبوب»، «حمید جبلی» و «مریم سعادت» گردانندگی شده اند.

«خونه مادربزرگه» داستان موی سفیدی است که با یک پیشک، خانواده مرغ و خروس و جوجه ها و حلزون در خانه اش زندگی می کرد و بعدها هم با ورود یک سگ هندی به خانه شان اتفاقات جالب و دیدنی برایشان می افتد.

تماشای سریال «خونه مادر بزرگه»

«علاءالدین»

سریال «علاءالدین» به کارگردانی «بهرام شاه محمدلو» درباره پسری به نام «علاءالدین» است که چراغی قدیمی پیدا می کند. با لمس این چراغ صدایی از درون آن شنیده می‌شود و غول چراغ از آن بیرون می آید. نام این غول روشنا است و قادر به هر کاری می‌باشد. دوستی علاءالدین و روشنا باعث ماجراهای عجیبی می‌شود.

بھرام شاه محمدلو، بھزاد خداویسی، زنده یاد حمیده خیرآبادی، فریبا متخصص، زنده یاد نعمت الله گرجی و هومن عطائیان بازیگران این سریال هستند.

تماشای سریال «علاءالدین»

«قصه های تا به تا»

«قصه های تا به تا» به کارگردانی «مرضیه برومند» تولید سال ۱۳۷۳ است.

«زی‌زی‌گولو» که از یک سیاره ناشناخته به زمین آمده است، اکنون نزد «مادر خانومی» و «آقای پدر» زندگی می‌کند. انجام هر کار خارق‌العاده‌ای با گفتن جمله «زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا (دراز کوتاه) تابه‌تا» برای این موجود دوست‌داشتنی گلابی رنگ ممکن می‌شود.

تماشای سریال «قصه های تا به تا»

«مجید دلبندم»

سریال «مجید دلبندم» به کارگردانی «رضا عطاران» محصول سال 1377 است.

این سریال تلویزیونی درباره گودیگکی با دست های دراز به نام «مجید» است که ناگهان وارد زندگی یک خواهر و برادر می شود و با دست‌های دراز و حرف‌های اشتباه ماجراهای شیرینی را می‌آفریند.

زیبا بروفه، مجید صالحی، حمید لولائی، سیدجواد رضویان و رضا عطاران از جمله بازیگران این سریال هستند.

تماشای سریال «مجید دلبندم»

«دنیای شیرین»

سریال «دنیای شیرین» به کارگردانی «بهروز بقایی»، تولید سال 1376 است.

در هر قسمت از این سریال تلویزیونی، داستان دو خانواده روایت می شود که راوی داستان دختری به نام «شیرین» هست.

«شیرین» همراه با خانواده خود در یک ساختمان چند منزله زندگی می کند و اتفاقاتی که برای او و خانواده اش می افتد را در دفتر خاطرات خود یادداشت می کند.

اشکان اشتیاق،رضا عطاران، عبدالرضا فیاضی، سهیلا عزیزی، زهرا جواهری و سپهر آزادی از جمله بازیگران این سریال هستند.

تماشای سریال «دنیای شیرین»

«بچه های مدرسه همت»

«بچه های مدرسه همت» به کارگردانی «رضا میرکریمی» تولید سال 1376 هجری خورشیدی است.

این سریال تلویزیونی درباره تعدادی متعلم است که در مکتب شبانه‌روزی «همت» تحصیل و زندگی می‌کنند و هر بار با ماجرایی تازه روبرو می‌شوند.

مهران رجبی، محرم بسیم، مسعود جدی، یدالله حبیبی، مسعود ریاضی، علی رمضانی، کاظم سفیدی، اسماعیل قنبری، حمید غلامی، علی نجفی، سیدسجاد حسینی و سید وحید حسینی بازیگران این سریال خاطره انگیز هستند.

تماشای سریال «بچه های مدرسه همت»

«در خانه»

 سریال «در خانه» به کارگردانی «بیژن بیرنگ» و زنده‌یاد «مسعود رسام»، سال ۱۳۶۵ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

این سریال داستان تعطیلات تابستانی سه پسربچه در سال‌های دهه شصت را به تصویر می‌کشد و برای خردسالان و نوجوانان امروز و همچنین آن هایی که طفولیت شان را در سال‌های دهه شصت به جای گذاشته‌اند، جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود 

«اکبر عبدی»، «شهلا ریاحی»، «اسماعیل محرابی»، «رویا افشاری نسب» و «بابک بادکوبه» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

تماشای سریال «در خانه»

«دنیای شیرین دریا»

«دنیای شیرین دریا» به کارگردانی «بهروز بقایی»، داستان دختری به نام «دریا» است که به همراه خانواده خود در یکی ازقریه های شمال کشور ایران با امکاناتی اندک زندگی می‌کند.

شوخی های کودکانه «دریا» و طفل های فامیل هر بار مشکلاتی می سازد که کلان تر ها را به جنجال می کشاند و آن ها ناچارند با هوشیاری و تدبیر خود، مشکل را حل کنند.

«پوپک گلدره»،«بهروز بقایی»، «فرهاد بشارتی»، «مینا نوروزی»، «مهسا ملاپور»، «عطیه غبیشاوی»، «امیر محمدزاده» و «حمزه شیرعلیپور» از جمله بازیگران این سریال هستند که می توان به آن ها اشاره کرد.

تماشای سریال «دنیای شیرین دریا»

«سمندون»

سریال «سمندون» به کارگردانی «ناصر هاشمی»، داستان پسر جوانی است که در اتاق کوچک از یک خانه قدیمی به همراه عمه و شوهر عمه‌اش آقای احمدی زندگی می‌کند. او درخواست می‌کند اتاق دیگری در زیرزمین در اختیارش قرار دهند.

عمه معتقد است اتاق مورد نظر، جادو شده است و کوشش می‌کند او را از این خواسته منصرف کند، اما موفق نمی‌شود. پسر جوان پس از ورود به زیرزمین اسرار آمیز متوجه می شود که...

رشید اصلانی، داریوش اسدزاده و حمیده خیرآبادی از جمله بازیگران این سریال هستند.

تماشای سریال «سمندون»

«قصه های مجید»

سریال «قصه‌های مجید» به کارگردانی «کیومرث پوراحمد»، زندگی پسربچه‌ نوجوانی را به تصویر می‌کشد که همراه مادرکلانش «بی بی» زندگی می‌کند؛ پسری که اهل شعر و شاعری است و با شیطنت‌هایش گاهی «بی بی» را ذله می کند.

در این سریال بازیگرانی چون «پروین دخت یزدانیان»، «مهدی باقربیگی»، «جهانبخش سلطانی»، «جمشید صدری»، «مرتضی حسینی»، «علیمراد کیوانداریان» و «محمدعلی میاندار» ایفای نقش کرده اند.

تماشای سریال «قصه های مجید»

«باز مدرسم دیر شد»

«باز مدرسم دیر شد» نام سریالی ایرانی به کارگردانی «حسین افصحی» است که در سال ۱۳۶۳ خورشیدی ساخته شد.

این سریال برای گروه سنی کودکان و نوجوانان ساخته شده بود و «مهین شهابی»، «اسماعیل داورفر»، «اکبر عبدی»، «عنایت الله شفیعی» و «مجید رزاز» از جمله هنرمندانی هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال «باز مدرسم دیر شد» داستان پسر بازیگوشی به نام «محسن» (با بازی اکبر عبدی) را به تصویر می‌کشد که همیشه بهانه‌ای برای دیر رسیدن به مکتب دارد.

تماشای سریال «باز مدرسم دیر شد»

«سیب خنده»

«سیب خنده» یک برنامه تلویزیونی است که در سال ۱۳۷۶ به کارگردانی «رضا عطاران» و «شیرین جاهد» از صدا و سیمای ایران برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و نشر شد.

«سید جواد رضویان»، «رضا عطاران»، «مجید صالحی»، «یوسف تیموری»، «امیر غفارمنش»، «اشکان اشتیاق» و ... در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

تماشای سریال «سیب خنده»

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر