نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7509
-
الف
+

قسمت سی و هفتم سریال «به کجا چنین شتابان» امشب از آی فیلم 2 نشر می شود

در این ویدیو مهم ترین وقایع قسمت سی و هفتم سریال «به کجا چنین شتابان» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، «به کجا چنین شتابان» ساخته «ابوالقاسم طالبی» که این روزها از شبکه جهانی آی فیلم2 درحال نشر می باشد، سریالی است که با محور قرار دادن جوانان سعی دارد نشان دهد اولین چالشی که خانواده‌ها با آن روبه‌رو هستند، جوانان و خواسته‌های آنان است که با تمناها و خواسته‌های جوانان دیروز کاملا متفاوت است.

«یونس» بازیگر محوری سریال جوانی از یک خانواده متوسط و معتقد به اصول دینی است که پیشرفت را دوست دارد. همین دغدغه موجب می شود تا با «کتایون»، دختر عمه پولدارش، بیشتر در ارتباط باشد. شوهر عمه یونس، صاحب یک کمپنی عمرانی است که با ساخت و پیش فروش مسکن، ثروت زیادی به دست آورده است.

یونس که دانشجوی عمران است، با پیشنهاد کتایون در این شرکت مصروف به کار می شود و پس از مدتی متوجه می شود ثروت شرکت پدرش از راه های غیر قانونی به دست آمده است؛ اما طمع رسیدن به ثروت زیاد، یونس را به ادامه راه تشویق می کند تاجایی که...

در قسمت سی و هفتم این سریال که امشب از آی فیلم2 نشر می شود می بینیم که «یونس» و «کتایون» بدون حضور بزرگان فامیل به نکاح یکدیگر درمی آیند و از سوی دیگر کتایون در دوراهی پدر و همسرش قرار می گیرد...

سریال «به کجا چنین شتابان» هر روز ساعت 18 به وقت تهران، 19 به وقت کابل و ساعت 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.  

«آهو خردمند»، «رضا رویگری»، «بهروز بقایی»، «بابک حمیدیان»، «فریبا متخصص»، «علی عمرانی»، از جمله بازیگران این سریال هستند.

دانلود سریال به کجا چنین شتابان 

م ا

نظر شما
ارسال نظر