نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4341
-
الف
+

خاطرات جالب «مهوش صبرکن» از نقش آفرینی در «پس از باران»

«مهوش صبرکن» بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران از خاطرات خود در سریال «پس از باران» سخن گفت.

 به گزارش آی فیلم 2، «مهوش صبرکن» بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی از خاطرات خود در سریال «پس از باران» گفت.

«مهوش صبرکن» که در سریال «پس از باران» نقش خشوی ارباب یعنی «محمود پاک نیت» را بازی کرده بود، گفت:‌ خاطرات بسیاری از سریال «پس از باران» دارم. من آن زمان مدتی بود که کار نمی‌کردم تا اینکه «سعید سلطانی» به آقای پاک نیت گفته بودند که می‌خواهیم یک سریال بسازیم، همسر شما هم که تیاتری است می تواند حضور داشته باشد. چون اولین بار بود که می‌خواستیم هر دو از تهران خارج شویم پاک نیت مخالفت کرد.

وی ادامه داد: مرحوم خیرآبادی بعد از سریال «پدر سالار» علاقه خاصی به خانواده ما داشتند. همیشه از پاک نیت می‌خواست که من را به پروژه‌ها معرفی کند؛ اما پاک نیت عقیده داشت که هر کسی همسر من را بشناسد خودش انتخاب می‌کند.

«مهوش صبرکن» افزود: تا اینکه من با پاک نیت قهر کردم که چرا من را هم مثل دیگران برای کار به تهیه کننده سریال «پس از باران» معرفی نمی کند. بعد از این داستان من با پاک نیت قهر کردم تا اینکه خودش فلمنامه را خواند، وقتی متوجه شد که نقشی که قرار است به من داده شود، نقش خوبی است، به من اصرار کرد که فلمنامه را بخوانم اما من قبول نمی‌کردم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: به هرحال با اصرار پاک نیت فلمنامه را خواندم و از نقش خوشم آمد. من آن شخصیت را در هیچ فلم و کتابی ندیده بودم. 

بانو صبر کن توضیح داد: اولین سکانس «پس از باران» با بازی من شروع شد، صحنه فالگیری برای دخترم که بچه دار نمی‌شد. همین که من در این صحنه حضور پیدا کردم استاد شهیدی فلمبردار سریال به من گفتند که مناسب این نقش نیستم بسیار ناراحت بودم و استرس گرفتم. اما بعد از اینکه سکانس ضبط شد، عوامل گفتند خودش است.

«مهوش صبرکن» در پاسخ به اینکه اگر بتواند به گذشته سفر کند، به کدام قسمت زندگی اش می خواهد بازگردد، گفت: مراسم عروسی مان را دوست دارم دوباره ببینم. مراسم در خانه فرهنگ با بچه‌های تیاتری همچون «حاج مهدی فقیه»، «مرحوم مجید افشاریان»، «مهدی فیلی»، «حسن زارع»، «حسن شیرازی» بود.

بانو صبر کن درباره اخلاق همسرش گفت: پاک نیت هنوز هم استوار است، اگر شنیده باشد که یک کارگردان اخلاق خوبی با بازیگران ندارد سر آن کار نمی‌رود. اخلاقیات برای او بسیار مهم است.  

گفتنی است که سریال های «پس از باران»، «پشت کوه های بلند»، «خانه ای در تاریکی» و «روشن تر از خاموشی» با بازی بانو صبرکن از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید : 

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال خانه ای در تاریکی

دانلود سریال «پس از باران»

دانلود سریال «پشت کوه های بلند»

دانلود سریال «روشن تر از خاموشی»

م ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین