نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3746
-
الف
+

«مرضیه برومند» فلم «شهر موش ها 3» را می‌سازد

«مرضیه برومند» کار نگارش فلمنامه «شهرموش‌ها ۳» را آغاز کرد.

به گزارش آی فیلم2، «مرضیه برومند» کارگردان سینمای کودک و نوجوان ایران کار نگارش فلمنامه «شهرموش‌ها ۳» را با همکاری بنیاد سینمایی فارابی آغاز کرده است.

«شهر موشها» فلم سینمایی تولید سال ۱۳۶۴ به کارگردانی سینمایی «محمدعلی طالبی» و کارگردانی عروسکی «مرضیه برومند» است. این فلم سینمایی برای ردهٔ سنی کودکان ساخته شده و عروسک‌های بازیگر آن قبلاً در سریال تلویزیونی «مدرسه موش ها» ایفای نقش کرده بودند. از صدا پیشگان، عروسک گردانان و بازیگران این فلم می توان به «حمید جبلی»، «فاطمه معتمدآریا»، «ایرج طهماسب» و «نیما فلاح» اشاره کرد.

برخلاف سریال تلویزیونی مدرسه موش‌ها، بخش بسیاری از این فلم در فضای باز فلمبرداری شده‌ است.

برنامه تلویزیونی مدرسه موشها که در اوایل دهه ۱۳۶۰ صرفاً قرار بود بچه‌ها را به مکتب رفتن تشویق کند به چنان محبوبیتی رسید که این فلم  سینمایی از روی آن ساخته شد.

فلم سینمایی شهر موشها به فروش بسیار خوبی در گیشه‌ها رسید و رفته‌رفته به بخشی از نوستالژی بچه‌های دهه ۶۰ تبدیل شد. قسمت دوم این فلم با نام «شهر موش ها2» در سال ۱۳۹۳ با کارگردانی مرضیه برومند ساخته شد.

«مرضیه برومند» زاده 17 جوزا(خرداد) سال 1330 خورشیدی در تهران است..

وی فارق التحصیل رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

وی کارگردانی فلم هایی چون «الو الو من جوجوام» ، «شهر موش‌ها 1» ، «مربای شیرین» ، «شهر موش‌ها 2» و سریال هایی نظیر «آرایشگاه زیبا» ، «ورثه‎ آقای نیکبخت»، «کارگاه شمسی و دستیارش مادام» و «آب‌پریا» را به عهده داشته است.

از دیگر فعالیت‌های او، می‌توان به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سریال عروسکی «خونه‎ مادربزرگه» و «قصه‎ های تا به تا» و ایفای نقش در سریال هایی نظیر ، «خودرو تهران 11» ، «کتاب‎فروشی هدهد» ، «نشانی» و فلم هایی چون «دایره‎ مینا» ، «سیب سرخ حوا» ، «چند تار مو» و «هیچ» اشاره کرد.

گفتنی است سریال های «خونه مادر بزرگه»، «قصه های تا به تا»، «آب پریا»، «کتابفروشی هدهد»، «کارآگاه شمسی و مادام» و «آرایشگاه زیبا» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «خونه مادر بزرگه» 

دانلود سریال «قصه های تا به تا»

دانلود سریال «آب پریا»

دانلود سریال «کتابفروشی هدهد»  

دانلود سریال «کارآگاه شمسی و مادام» 

دانلود سریال «آرایشگاه زیبا» 

دانلود سریال «تهران خودرو 11» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین