نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2009
-
الف
+

گردهمایی شاعران فارسی زبان به مناسبت روز «شعر و ادب فارسی»

برنامه «هم‌زبانان هم‌دل» با شعرخوانی جمعی از شاعران ایرانی و شاعران فارسی‌زبان غیر ایرانی برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم2، برنامه «هم‌زبانان هم‌دل» به مناسبت روز «شعر و ادب فارسی» با شعرخوانی جمعی از شاعران ایران، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و هند فردا ۲۶ سنبله(شهریور) برگزار خواهد شد.

در این برنامه، شاعران فارسی‌زبانی مچون «محمدسرور رجایی» و«سرور مولایی» از افغانستان، «سیدسمیر علی جعفری»، «محمد ابراهیم نوری»، «قاری افضل ایمانی»، «محمد ابراهیم نوری»، «زین‌العابدین خویی»، «عباس ثاقب» و «احمد شهریار» از پاکستان، «سیدعابدرضا نوشاد»، «سیدشفیع حیدر رضوی» و «سید ساجد رضوی» و «سیدضیغم عباس نقوی» از هند و «شاه منصور شاه میرزا» از تاجیکستان شعرخوانی خواهند کرد.  

«محمدعلی بهمنی»، «علی داوودی»، «رضا اسماعیلی»، «سیداکبر میر جعفری»، «علی‌محمد مودب»، «اسماعیل امینی» و «غلامرضا طریقی» نیز از جمله شاعران فارسی‌زبان ایرانی هستند که در این برنامه شعر می‌خوانند.

همچنان پیام نواسه «اقبال لاهوری» از سوی «احمد شهریار» از پاکستان در این برنامه خوانده می‌شود. 

بر اساس این خبر، برنامه «هم‌زبانان هم‌دل» با رعایت پروتکل‌های صحی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ۲۶ سنبله(شهریور) ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از طریق اینستاگرام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @khaneyeketab  و خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نشانی @book.ibna دنبال کنند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر