نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5377
-
الف
+

آشنایی با «سامیه لک» بازیگر سریال «ترور خاموش» + تصاویر

در این گزارش با «سامیه لک» بازیگر سریال درحال نشر «ترور خاموش» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «سامیه لک» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در جوزا(خرداد]) سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.

«سامیه لک» به مدت چند سال در کشور امارات زندگی می‌کرد. وی برای ادامه تحصیل به دبی رفت و در رشته انجینری معماری در آن کشور مصروف به تحصیل شد. 

وی نخستین بار در سال 1385 خورشیدی با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی «مرگ تدریجی رویا» به کارگردانی «فریدون جیرانی» وارد عرصه بازیگری شد و با همان اولین بازی خود به شهرت رسید.

«سامیه لک» در این سریال نقش نویسنده ای جوان به نام «مارال عظیمی» را ایفا می کند که با نوشتن یک رمان معروف می شود و تاثیر زیادی بر زندگی وی می گذارد. او با وسوسه های خواهرش (ستاره اسکندری) و آریان (ناصر طهماسب) یک منتقد ادبی از همسرش «حامد یزدان پناه»(دانیال حکیمی) جدا شده و به ترکیه می رود.

داستان این سریال با رویدادها و شخصیت های جدیدی همراه می شود و در نهایت «مارال عظیمی» دوباره به ایران باز می گردد و مجدداً با حامد ازدواج می کند.

«سامیه لک» بعد از دو سال دوری از تلویزیون با سریال «خانه بی پرنده» در نقش «زیبا كاویانی» یکی از دختران خانواده دوباره به عرصه بازیگری بازگشت.

داستان این سریال درباره دختری به نام ملیحه بود که در 2 سالگی و در آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، گم می شود. پدر و مادر دختر طی این سال ها در پی یافتن فرزندشان هستند تا اینکه پس از 27 سال دخترشان پیدا می شود. با ورود دختر جوان به خانه حاج عباس و مرضیه، زندگی این زوج سالمند دگرگون می شود. 

گفتنی است که این سریال پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

سریال «ترور خاموش» ساخته «احمد معظمی» در سال 1397 خورشیدی از آخرین آثار تلویزیونی «سامیه لک» می باشد.

«سامیه لک» از تجربه نقش آفرینی خود در این سریال گفته است: نقش «الهه» را با وجود اینکه منفی است؛ دوست داشام زیرا جذابیت‌های خاص خود و ابعاد درونی بیشتری دارد. به نظرم وقتی متفاوت ظاهر می‌شویم بیشتر دیده می‌شویم. در زندگی شخصی هیچ‌کدام از ما نقش منفی نداریم و این موضوع جذابیت این نقش ها را بیشتر می‌کند.

سریال های «آواز در باران»و «آنام» و فلم های سینمایی «ناک اوت»، «نیل» و «زیر نظر» از دیگر آثاری است که بانو لک در آن ها نقش آفرینی کرده است.

گفتنی است که سریال «ترور خاموش» اکنون با بازی «سامیه لک» هر روز ساعت 18 به وقت تهران و کابل و ساعت 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد. 

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «ترور خاموش» 

تماشای سریال خانه بی پرنده»

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین