نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12301
-
الف
+

بیوگرافی «گلوریا هاردی» بازیگر نقش «رها» در سریال «کیمیا»

در این گزارش با «گلوریا هاردی» بازیگر سریال «کیمیا» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «گلوریا هاردی» بازیگر کرکتر «رها» در سریال در حال نشر «کیمیا» زاده 11 دلو(بهمن) 1360 در فرانسه است.

گلوریا هاردی دو ملیتی است و از مادری ایرانی و پدری فرانسوی در بوردو یکی از شهرهای فرانسه به دنیا آمده است.

علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کورس کوتاه بازیگری شروع شد. وی از سال 1393 در کورس های بازیگری «آزیتا حاجیان» اشتراک نمود و از این طریق برای این سریال معرفی شد.

گلوریا هاردی با نقش آفرینی در نقش«رها» به شهرت رسید و تجربه بازی در کنار بازیگرانی چون «رضا کیانیان»، «مهراوه شریفی نیا»، «محمدرضا شریفی نیا»، «پوریا پورسرخ» و ... را کسب نمود.

وی طی یک مصاحبه در پیوند با نقش «رها» این چنین گفته است: یک سال قبل از سریال کیمیا در کورس های بازیگری خانم «آزیتا حاجیان» اشتراک کردم. چون خانم حاجیان در حال نقش آفرینی در سریال کیمیا بود، اطلاع داشت که تیم سازنده دنبال یک بازیگر برای نقش دختر خارجی می گردند، بعد این کرکتر به من پیشنهاد شد و بعد از تست برای این نقش انتخاب شدم.

گفتنی است گلوریا هاردی، همسر «ساعد سهیلی» بازیگر مشهور ایرانی است.  وی درباره نقش همسرش برای ورود به دنیای بازیگری گفته است: من وقتی دیدم همسرم بازی می‌کند علاقمند شدم که خودم نیز بازیگر بشوم. ساعد سهیلی من را خیلی تشویق می‌کند و در فارسی صحبت کردن، خیلی کمکم می‌کند.

گلوریا هاردی در آخرین حضور در قاب تلویزیون در سریال «سرباز»  به کارگردانی «هادی مقدم‌دوست» حضور داشته است.

سریال «کیمیا» با نقش آفرینی وی هر شب ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال کیمیا

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام من فیلم کیمیا رادو ست دارم لطفاً دوباره پخشش کنید خدانگهدار🤚