نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3859
-
الف
+

خبرهایی جدید از بازیگران خردسن سریال های آی فیلم2

«مهران ضیغمی»، «روژان آریامنش» و «نیکی نصیریان» در یک مصاحبه از حال و هوای این روزهایشان سخن گفتند.

به گزارش آی فیلم2، «مهران ضیغمی»، «روژان آریامنش» و «نیکی نصیریان» بازیگران ایرانی که در خردسنی در عرصه بازیگری به شهرت رسیدند و مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی آن ها را در سریال های «تولدی دیگر»، «دردسر والدین» و «بزنگاه» شاهد بودند، از حال و هوای این روزهایشان سخن گفتند.

«مهران ضیغمی» درباره بازی در کرکتر «سهیل» سریال «تولدی دیگر» گفت: «تولدی دیگر» سومین کار بازیگری من بود. اولین باری که مقابل کمره رفتم برای بازی در سریال «پشت دیوار شب» بود که رامبد جوان هم در آن بازی می‌کرد. رامبد که نویسنده سریال «تولدی دیگر» هم بود به دلیل رابطه همکاری و دوستی‌مان در سریال «پشت دیوار شب» به من پیشنهاد داد تا در «تولدی دیگر» هم بازی کنم.

ضیغمی درباره موقعیتش بعد از درخشش در سریال «تولدی دیگر» گفت: بعد از این سریال خیلی پرکار شدم. یادم است که تا پنج شش سال بعد از این سریال، کلا مصروف کار بودم. در سریال «تولدی دیگر» هشت ماه کار کردم و حدود 400 هزارتومن گرفتم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: وقتی به سن جوانی رسیدم ترجیح دادم کمی آموزش ببینم. به سمت تیاتر آمدم و بعد هم کانکور دادم و در رشته کارگردانی هنر قبول شدم. آن زمان کارهای کمتری را قبول کردم چون دوست داشتم دوباره با تجربه بیشتری بازگردم و خودم را نشان بدهم اما دیگر هیچ‌وقت به آن نقطه اوج برنگشتم.

«مهران ضیغمی» در پاسخ به این سوال که بعد از چند سال کم کاری آیا هنوز هم مردم تو را می‌شناسند یا خیر، گفت: بعضی‌ها اصلا من را نمی‌شناسند. بعضی‌ اما کامل می‌شناسند که بازیگر هستم و چه فلم ‌‎هایی بازی کرده‌ام. عده بسیاری هم چهره ‌ام برایشان آشناست ولی نمی‌دانند کجا من را دیده‌اند. برای همین سوالات جالبی می کنند. مثلا خانه‌تان کجاست؟ کدام مکتب درس خواندید؟

وی ادامه داد: من هم بیشتر اوقات خودم را کامل معرفی نمی‌کنم و در جواب‌شان می‌گویم شاید قبلا همدیگر را دیده‌ایم. دوست دارم این علامت سوال در ذهن‌شان بماند تا اگر روزی دوباره در فلم و سریالی بازی کردم یادشان بیاید که من همان کسی هستم که نمی‌شناختند.

«روژان آریامنش» بازیگر نقش «مهشید» در سریال «دردسر والدین» که هم اکنون در آستانه دانش آموختگی در رشته دواسازی است، درباره ماجرای ورودش به دنیای بازیگری گفت: پنج ساله بودم که «مسعود نوابی» کارگردان این سریال، همسایه‌ ما بود. یک روز که اتفاقی او مرا دید و دعوتم کرد که بروم و تست بدهم. از همان ‌جا فعالیت‌های هنری‌ام آغاز شد.

وی در ادامه گفت: زمان گذشت و هنگامی که به 18 سالگی رسیدم، داستان کانکور و امتحانات به میان آمد و کم‌کم از بازیگری فاصله گرفتم. تحصیل همیشه برایم اولویت داشت و در دانشگاه دواسازی قبول شدم و چهار سال به کشور قبرس رفتم. در این چهار سال، باز هم چند پیشنهاد داشتم اما هیچ‌کدام از آن فلم ها، چیزی نبود که دلم می‌خواست.

بانو آریامنش در پیوند با همین موضوع ادامه داد: دوست داشتم همان‌طور که بعد از سال‌ها «دردسر والدین» در یاد مردم مانده است، دوباره با یک فلم یا سریال قوی کارم را در بازیگری شروع کنم.

وی در پاسخ به این سوال که اکنون مردم چقدر تو را می شناسند، به روزنامه خراسان گفت: از خردکی و بعد از نشر «دردسر والدین» همه من را از روی موهایم می‌شناختند. چند سال بعد که کلان تر شدم، شال سرم می‌کردم ولی باز هم مردم، من را با همان موهای فرفری می‌شناختند.

«روژان آریامنش» ادامه داد: در یک مقطع زمانی شرایطم طوری بود که حس کردم اگر بتوانم به جز هنر، کار دیگری داشته باشم دیگر مجبور نیستم برای معاش، هر کرکتری را قبول کنم. چند سالی را خارج از کشور و در حال تحصیل بودم. اکنون هم بعد از چهارسال به ایران آمدم و اتفاقا کرونا هم به نفعم شد تا بتوانم زندگی‌ام را سر و سامان بدهم.

«نیکی نصیریان» حدود 10 سال پیش که کودکی بیش نبود با کرکتر «درسا» در سریال «بزنگاه» به شهرت رسید.

او آن زمان دختر بچه‌ای چهارساله ای بود که با شیرین کاری‌هایش دیده شد و نامش سر زبان ها افتاد. «نیکی نصیریان» بعد از سریال «بزنگاه» ناگهان از بازیگری فاصله گرفت و سال گذشته با سریال «بانوی عمارت» به تلویزیون بازگشت.

بانو نصیریان درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: این روزها چند پیشنهاد بازیگری داشته‌ام اما فلم نامه هایش را نپسندیدم. اکنون در کنار ورزش و موسیقی برای کانکور آماده می شوم. سال آخر رشته تجربی هستم و می خواهم همین رشته را ادامه بدهم. 

گفتنی است که وی در سریال‌های متفاوتی همچون «خوش رکاب»، «مختارنامه» و «معصومیت از دست رفته» نقش آفرینی کرده است.

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر