نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1698
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین ویدیوهای هفته اخیر در اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 را تماشا می کنید.

مخاطبان تلویزیون جهانی آی فیلم 2 با تعقیب کردن صفحه اینستاگرام این شبکه، به آدرس ifilmtv2 که هم اکنون دارای بیشتر هشتاد هزار دنبال کننده می باشد، می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه، سکانس های تماشایی فلم و سریال ها و همچنین تیزر سریال های جدید بهره مند شوند. 

در این گزارش قصد داریم به پر بازدیدترین ویدیوهایی که طی هفته اخیر مورد توجه دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 قرار گرفته است، بپردازیم. 

(فلم نما) سریال تلویزیونی «مختارنامه» : «تماشا» 

در هفته ای که گذشت، پربازدیدترین و محبوب ترین فلم نمایی که در اینستاگرام آی فیلم 2 نشر شد، سکانسی از  سریال «مختارنامه» بود.

گفتنی است که فلم «راه عاشقی» که گزیده ای از سریال تاریخی «مختارنامه» می باشد، روز پنجشنبه 20 سنبله(شهریور) ساعت 16 به وقت تهران و کابل و ساعت 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

این فلم مقطع زمانی حضور مسلم ابن عقیل در کوفه و ورود ابن زیاد به این شهر را روایت می کند.

«فریبرز عرب‌نیا»، «محمود اردلان»، «مهدی فخیم زاده»، «فرهاد اصلانی»، «رضا کیانیان»، «نسرین مقانلو»، «محمد فیلی» و ... بازیگران این فلم هستند.

(فلم نما) سریال تلویزیونی «کیمیا»: «تماشا»

فلم نمای مربوط به سریال «کیمیا» در صفحه اینستاگرام آی فیلم2 توانست در رتبه دوم بیشترین بازدیدها قرار بگیرد.

«کیمیا» ساخته «جواد افشار» روایت کننده سیر حوادثی است که در مراحل مختلف زندگی دختری به نام کیمیا و دیگر اعضای خانواده اش اتفاق می‌افتد و آن ها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ می‌کند. اما کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده خویش برمی‌آید.

«مهراوه شریفی نیا»، «حسن پورشیرازی»، «آزیتا حاجیان»، «رضا کیانیان»، «نیکی کریمی»، «حامد بهداد»، «عاطفه رضوی»، «محمدرضا شریفی نیا»، «گلاره عباسی»، «پوریا پور سرخ»، «حسن جوهرچی» و ... از بازیگران سریال «کیمیا» هستند.

گفتنی است سریال «کیمیا» هر شب ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

اگر تماشای این سریال را از آی فیلم2 از دست دادید، می توانید با مراجعه به قسمت سریال های وب سایت ما به آدرس fa2.ifilmtv.com تمامی قسمت های این سریال جذاب و دیدنی را تماشا کنید.

(فلم نما) سریال «به کجا چنین شتابان» : «تماشا» 

یکی از سریال های در حال نشر از شبکه آی فیلم 2  که فلم نماهای آن مورد استقبال بالای کاربران فضای مجازی قرار گرفته، «به کجا چنین شتابان» می باشد.

«به کجا چنین شتابان» روایت گر افرادی است که می‌خواهند یک شبه راه صد ساله را طی کنند و در این راه بدون توجه به بهایی که می‌پردازند، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. 

در این سریال به مسائلی همچون پول، مقام پرستی، آرزوهای تو خالی، وسوسه، انتقام، لقمه حرام و ... در مقابل پاکی، شرم، مهربانی، یکرنگی، توکل، راه و رسم زندگی پرداخته می شود. 

«آهو خردمند»، «بهروز بقایی»، «علی عمرانی»، «پرستو گلستانی»، «فریبا متخصص»، «شراره دولت‌آبادی»، «نیلوفر شهیدی»، «فریدون مهرابی»، «حدیثه تهرانی» و «محمدرضا قديريان» از جمله بازیگران این سریال می باشند. 

این سریال هر روز ساعت 19 به وقت تهران و کابل و ساعت 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.  

اگر هنوز موفق به دنبال کردن آی فیلم2 در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 ما را همراهی کرده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم لذت ببرید.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

 سریال کیمیا

سریال به کجا چنین شتابان 

م ح 

نظر شما
ارسال نظر