نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3338
-
الف
+

آنچه امشب در سریال «به کجا چنین شتابان» تماشا می کنید+ویدیو

قسمت بیست و دوم سریال «به کجا چنین شتابان» امشب از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «به کجا چنین شتابان» هر روز ساعت 19 به وقت تهران و کابل و ساعت 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.  

در این سریال  با روایتی از زندگی جوانانی روبرو هستیم که در کانون خانواده هایی گرم و صمیمی زندگی می کنند. جوانانی که هر یک نشان دهنده و معرف دغدغه های جوان امروز هستند. اما شور جوانی و روحیه بلند پروازی برای طی کردن ره صد ساله به یک شب، موضوعی است که کانون توجه مخاطبان این مجموعه را به سمت و سوی خود می کشاند.

به کجا چنین شتابان، قصه جوانی است به نام «یونس» که می خوهد به یکباره به تمامی آرزوهای خود دست یابد.

یونس در این مسیر مجبور است اقداماتی انجام دهد که مغایر با ارزشهای خانوادگی اوست. او در برابر پدرش می ایستد چون پدرش مشکلی دیرینه با شوهر عمه اش داشته، اما یونس نمی تواند پدرش را باور کند چون دستیابی به زندگی و شغلی مرفه، تمامی ذهن و وجود او را اشغال کرده است...

داستان این سریال حدیث نفس آدمی است و نگاه خاصی به مشکلات و ناهنجاری های جامعه دارد، عوامل این سریال کوشش کرده اند با ارائه کرکترها و موقعیت های مختلف پیامدهای این مشکلات را به گوش مخاطبان برسانند.

در قسمت امشب میبینید که «یونس» پس از صحبت های ناراحت کننده درباره ازدواج با مریم، سعی دارد از وی دلجویی کند اما دخترعمویش تصمیمی گرفته است که یونس را شوکه می کند و ...

دانلود سریال«به کجا چنین شتابان» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر