نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2772
-
الف
+

هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فلم ونیز کلید خورد

جشنواره فلم «ونیز» با شرایط ویژه و رعایت نکات صحی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش آی فیلم2، جشنواره فلم «ونیز» با حضور رئیس هیئت داوران این دوره کار خود را آغاز نمود؛ این رویداد اولین فستیوال مهم سینمایی است که از زمان شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار می‌شود.

طبق گفته های «آلبرتو باربِرا»مدیر این فستیوال، حدود 120 عکاس با رعایت فاصله و نکات صحی و همچنان یک دیوار بین طرفداران و هنرپیشگان، در این فستیوال حضور خواهد داشت.

همچنین از تمام مهمانانی که از خارج از اروپا و یا اسپانیا به فستیوال می آیند در شرایط ویژه ای تست کرونا گرفته خواهد شد و نمایش فلم و جلسات مطبوعاتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تست دمای تب حاضرین، برگزار خواهد شد.

مدیران هفت فستیوال سینمایی از جمله کن، برلین، لوکارنو، کارلووی واری، روتردام، سن‌سباستین و لندن هم برای نمایش حمایتشان از صنعت سینما که در این دوران آسیب زیادی دیده، در مراسم افتتاحیه این فستیوال حضور دارند.همچنین شیوع کرونا باعث شده مجموع افراد شرکت کننده در فستیوال به 350 تن تقلیل پیدا کند.

قرار است تعدادی از بازیگران و فلمسازان برای نمایش آثارشان در جشنواره حاضر شوند و سایر ستارگانی که در جشنواره اثر دارند، احتمالا به صورت مجازی در نشست مطبوعاتی فلم حاضر شوند.

همانند اکران فلم جدید کریستوفر نولان یعنی «تنت»، برگزاری این جشنواره هم یکی دیگر از نشانه های بازگشت آرام صنعت سرگرمی به شرایط عادی است.

برگزاری این جشنواره، نگاه تمام صنعت سینما را به خود معطوف کرده، چرا که پس از لغو برگزاری کن، برگزاری جشنواره ها و جوایز در هاله ای از ابهام قرار داشت.

گفتنی است این جشنواره تا 12 سپتمبر جریان خواهد داشت و فلم سازان برای به دست آوردن «شیر طلایی» با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید:

«ونیز» ؛ اولین جشنواره جهانی فلم در شرایط کرونایی برگزار می شود

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر