نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8657
-
الف
+

بازیگر کرکتر «یونس» در سریال «به کجا چنین شتابان» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با بازیگر کرکتر «یونس» در سریال «به کجا چنین شتابان» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «به كجا چنین شتابان» به کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» با هنرمندی «آهو خردمند»،«رضا رویگری»،«علی عمرانی» و « بابک حمیدیان» این روزها از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

این سریال که سال 1388 از صدا و سیمای ایران نشر شد، روند تولیدش بیش از زمانبندی تعیین شده به طول انجامید چرا که قرار بود مرحوم «خسرو شكیبایی» بازیگر پرآوازه این کشور به عنوان یکی از کرکترهای مرکزی آن ایفای نقش کند.

کرکتر اصلی داستان «به کجا چنین شتابان» جوانی دانشگاهی به نام «یونس» با بازی «بابک حمیدیان» است که در خانواده ای منسجم و معتقد به اصول دینی زندگی می کند. آشنایی یونس با دختر عمه ثروتمندش «کتایون» که پدرش دارای کمپنی ساخت و ساز خانه می باشد، باعث تحولاتی در زندگی وی می شود.

یونس که در سال های آخر انجینیری عمران تحصیل می کند، با پیشنهاد کتایون در این کمپنی مصروف به کار می شود و پس از مدتی متوجه می شود ثروت این کمپنی از راه پیش فروش غیر قانونی زمین تامین شده است. اما طمع رسیدن به ثروت زیاد و سریع، یونس را به ادامه راه تشویق می کند...

«بابک حمیدیان » کرکتر اصلی «سریال به کجا چنین شتابان» .بازیگر تیاتر و سینمای ایران زاده 9 سنبله (شهریور) 1359 در تهران است.

«حمیدیان» فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین حضور وی در عرصه سینما در سال 1382 با نقش آفرینی در فلم « قدمگاه » به کارگردانی «محمد مهدی عسگرپور» می باشد. فلمی که در جشنواره فجر ایران موفقیتهای خوبی را تجربه کرد و راه را برای حضور فعال تر بابک حمیدیان در عرصه سینما باز کرد.

بابک حمیدیان در سالهای بعد حضور پر رنگی را در عرصه سینما تجربه کرد و موفق شد در نقشهای مکمل آثار مهمی از جمله «طبل بزرگ زیر پای چپ» و  «بی پولی» حضور پیدا کند.

بابک حمیدیان

این بازیگر سینما و تیاتر در مسیر پیشرفت خود ، تحسین منتقدان را برای بازی در کرکتر منفی فلم  « هیس! دخترها فریاد نمی زنند » برانگیخت و موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان سینمای ایران در سال 1392 شود.

بابک حمیدیان

بابک حمیدیان سرانجام در سال 1392 با بازی در فلمهای «چ» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» و «رستاخیز»  به کارگردانی «احمدرضا درویش» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش مکمل مرد شد.

«روشنایی‌های شهر»، «حیرانی»، «گذر از رنج‌ها»، «پرده نشین»،«بیمار استاندارد»،«سرزمین کهن» و «شهريار» از مهم ترین آثار تلویزیونی بابک حمیدیان می باشد.

بابک حمیدیان

وی همچنین در فلم های سینمایی «بی پولی»، «روز بلوا»،«مغز استخوان»، «به وقت شام»، «مصادره»، «سرو زیر آب»، «بادیگارد»، «روباه» و «اسب » ایفای نقش کرده است.

دانلود سریال «به کجا چنین شتابان»

م ا

نظر شما
ارسال نظر