نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2577
-
الف
+

«رضا ایرانمنش» از سریال «وفا» تا «ستایش»

«رضا ایرانمنش » بازیگر کرکتر «حسین» در سریال «وفا» را بیشتر بشناسید.

به گزارش آی فیلم 2،«رضا ایرانمنش» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان «آی فیلم 2» بازی وی را در سریال های «توپ گرد» و «وفا» شاهد بودند، در  ۱۹ سنبله(شهریور)۱۳۴۶ در جیرفت کرمان متولد شد.

ایرانمنش اولین بار با ایفای نقش در سریال 14 قسمتی  «بهاران در بهار»  که در ماه مبارک رمضان سال 1373 از رسانه  ملی ایران نشر شد حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد 

 وی درسال ۱۳۶۹ مدرک ماستری کارگردانی خود را از دانشگاه تربیت معلم دریافت کرد و در سال ۱۳۷۲ برای بازی در فلم «سجاده آتش» نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در دوازدهمین جشنواره فلم فجر  ایران شد.

بعلاوه «بهاران در بهار»، آقای ایرانمنش در سریال هایی نظیر « ترور»،«بر بال دوست»، «توپ گرد»،« وفا»،« تا صبح»،«ستایش»(فصل اول) و «مردان آنجلس» ایفای نقش کرده است.

تلفن (1378)، ترور (1376)، کمین (1375)، دکل (1374)، آخرین شناسایی (1372) و سجاده آتش (1372) از جمله مهم ترین آثار سینمایی رضا ایرانمنش است.

رضا ایرانمنش که در سریال «وفا» کرکتر «حسین» را ایفا کرده بود، در سال های اخیر به دلیل معلولیت ناشی از جنگ (جانباز شیمیایی) هر از گاهی اخباری مبنی بر به شهادت رسیدنش در رسانه ها منتشر می شد.

وی سال‌هاست با عوارض ناشی از دوران جنگ تحمیلی ایران دست و پنجه نرم می‌کند و سال گذشته به دلیل مشکلات ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه شفاخانه بستری شد.

برای این بازیگر پرتلاش، آرزوی صحت می کنیم و امیدواریم طی روزهای آتی شاهد حضور دوباره وی در قاب سینما و تلویزیون باشیم.

دانلود سریال وفا

دانلود سریال توپ گرد

دانلود سریال ستایش

م ا

نظر شما
ارسال نظر