نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7506
-
الف
+

«آیوشمن کورانا»: خیلی دوست داشتم فلم جدیدم را در سینماها ببینم

«آیوشمن کورانا» بازیگر بالیوودی از علت عدم اکران فلم «گلابو سیتابو» در سینماهای هند گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «آیوشمن کورانا» بازیگر بالیوودی معتقد است که سالون های سینما در هند به زودی بازگشایی می شوند. 

سینماهای هند از مارچ سال روان میلادی تاهنوز بسته بوده‌اند و در این مدت تعدادی از فلم های بزرگ بالیوودی مسیر خود را تغییر داده و برای اکران به بسترهای انترنتی روی آورده اند.

یکی از این فلم ها «گلابو سیتابو» با نقش‌آفرینی «آیوشمن کورانا» و «آمیتاب بچن» است که به صورت انترنتی اکران شد.

کورانا در پیوند با بازگشایی سینماهای هند این چنین گفته است: من به شدت خوش‌بین هستم که سینماها باز می‌شوند و مردم به سینماها می‌آیند چون نمی‌توان تجربه تماشای فلم در سینما را هیچ جای دیگر به دست آورد.

این بازیگر بالیوودی که در فلم جدیدش تحت نام «گلابو سیتابو» همراه «آمیتاب بچن» ایفای نقش کرده، اظهار داشته است: خیلی دوست داشتم فلم جدیدم را در سینماها ببینم اما با توجه به وضعیت شیوع کرونا تهیه‌کننده تصمیم متفاوتی گرفت.

وی اضافه کرد: اما این حس را دارم که مردم به سینماها بازمی‌گردند تا فلم‌هایی را تماشا کنند که به آن‌ها تجربه‌ای خاص و حس عضوی از اجتماع بودن را می‌دهند. به نظرم برای دو سال آینده که فروش فلم ها نسبت به قبل کمتر است، تصمیم‌های  مناسب برای اکران فلم ها گرفته شود.

کورانا تا به حال کرکترهای متفاوتی را ارائه کرده که هر یک از آن‌ها توانسته‌اند فروش خوبی داشته باشند. وی معتقد است کرکترهای واقعی، داستان‌های واقعی و مفهوم رئالیسم در سینما چیزی است که انگیزه وی را به حیث یک هنرمند را شکل می‌دهد.

با وجود نقدهای مثبتی که درباره «گلابو سیتابو» ثبت شده، کورانا هنوز برنامه‌ای برای تعهد طولانی مدت به اکران سریال‌ها یا فلم ها از طریق انترنت ندارد.

مهر نوشت : پروژه بعدی کورانا یک فلم رمانتیک به کارگردانی «آبیشک کاپور» است. وی همچنین در پروژه‌ای که جزییاتش منتشر نشده قرار است با «آنوباو سینا» کارگردانی که در «لایحه ۱۵» با وی همکاری کرد، حضور یابد.

بیشتر بخوانید:

تریلر فلم کمیدی عجیب و غریب «آمیتاب بچن» منتشر شد+ویدیو

«آمیتاب بچن»: اگر می خواهید بازیگر شوید، نباید از شرایط سخت گله گی کنید

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر