نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4663
-
الف
+

پشت صحنه کمتر دیده شده از سریال «بزنگاه» + ویدیو

در این ویدیو پشت صحنه سریال «بزنگاه» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا عطاران» بازیگر، کارگردان، فلم‌نامه‌نویس ایرانی بعد از ساخت سریال های پرطرفداری هم چون «خانه به دوش» و «متهم گریخت»، به سراغ سریال دیگری به نام «بزنگاه» رفت.

سریال تلویزیونی کمیدی و پربیننده «بزنگاه» به کارگردانی «رضا عطاران» و تهیه‌کنندگی «ایرج محمدی» و «مهران مهام» در سال ۱۳۸۷ خورشیدی برای نشر در صدا و سیمای ایران ساخته شد.

این سریال داستان یک نانوای قدیمی به نام احمد پرور با بازی مرحوم «احمد پورمخبر» را روایت می کرد که فوت کرده و بازماندگانش برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند.

«نادر» پسر کوچک‌تر وی که در زندگی زناشویی خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگی می‌کند، معتاد است و به همین خاطر از طرف خانواده طرد شده. حال پس از مرگ پدر، نادر به خانه برمی‌گردد و . . .

این سریال بر اساس فلمنامه‌ای از «سروش صحت» و «محمدرضا آریان» و با حضور بازیگرانی چون «رضا عطاران»، «حمید لولایی»، «مرجانه گلچین»، مرحوم«احمد پورمخبر»، «علی صادقی»،«سوسن پرور» و «غلامرضا نیکخواه» معضلات زیادی را به گونه طنز به تصویر کشیده است.

گفتنی است سریال های «سیب خنده»، «ترش و شیرین» و «مجید دلبندم» به کارگردانی آقای عطاران پیش از این از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

در این ویدیو پشت صحنه سریال کمیدی «بزنگاه» را تماشا می کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال بزنگاه 

م ح

نظر شما
ارسال نظر