نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4414
-
الف
+

فریبرز عرب نیا برای «ماهچهره خلیلی» نوشت

بازیگر «مختارنامه» به خبر درگذشت «ماه‌چهره خلیلی» واکنش نشان داد.

به گزارش آی‌فیلم2،  به دنبال خبر درگذشت «ماهچهره خلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بسیاری از چهره‌های فرهنگی و هنری این کشور این ضایعه دردناک را به اهالی سینما و تلویزیون به ویژه خانواده این هنرمند فقید تسلیت گفتند.

«فریبرز عرب نیا» بازیگر کرکتر «مختار» که تجربه بازی کنار زنده یاد ماهچهره خلیلی را در سریال «مختارنامه» داشت، در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از این بازیگر جوان نوشت.

عرب نیا در سوگ هنرمند جوان سینما و تلویزیون ایران اینگونه نوشت: «صبر کردم، صبر و دعا که باز هم این خبر , خبری دروغ و دروغی کثیف باشد ،ولی نبود، باورش سخت است و تلخ ولی باید باور کرد با همه ی تلخی و سختی که دارد.

همه امروز گفتند و نوشتند و من هم چنان در شوک و ناباوری به سر میبرم، همه نوشتند؛ حیف از تو زیبا , ولی من میگویم ؛ حیف از جوانی‌ات , حیف از قلب مهربانت و حیف از صداقت و یکرنگی تو , که دیگر چیزی جز نام نیک و حسرتی جانسوز از تو به جا نخواهد ماند».

گفتنی است زنده یاد «ماهچهره خلیلی» در سریال «مختارنامه» کرکتر خواهر «مختار» با بازی «فریبرز عرب نیا» را ایفا کرده است.

«ماه‌چهره خلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «در چشم باد» و «کلاه پهلوی» شاهد بودند، پیش از چاشت روز جمعه 17 اسد براثر ابتلا به مرض سرطان در 44 سالگی درگذشت.

«ماه‌چهره خلیلی» متولد جدی(دی) سال 1355 در تهران، فارغ التحصیل رشته معماری در دانشگاه آکسفورد بود.

وی نخستین بار با فلم «چشمان سیاه» به کارگردانی «ایرج قادری» مقابل کمره رفت و توانست خوش بدرخشد و از آن به بعد در فلم ‌های مختلفی چون«نقاب»،« تله»،«پرونده هاوانا»،«موش»، «مرگ کسب و کار من است» و ... 

او همچنین در سریال های تلویزیونی «مختارنامه»، «گذر از رنج‌ها»، «دختر گمشده» و «مرضیه» نیز خوش درخشید.

نظر شما
ارسال نظر