نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6961
-
الف
+

تایگر3 بزرگترین فلم تاریخ سینمای بالیوود می شود؟

«یاش راج فلمز» فلم «تایگر3» را با کارگردانی «مانیش شارما» با بودیجه 400 کروری می سازد.

به گزارش آی فیلم2، «یاش راج فلمز» بلاخره تصمیم نهایی خود را درباره ساخت فلم «تایگر3» اعلام کرده و گفته است که قصد دارد این فلم را تبدیل به اولین فلم 400 کروری سینمای بالیوود کند.

این در حالی است که تاکنون بالاترین بودجه ساخت فلم در سینمای بالیوود مربوط به «قاتلان هندوستان» می باشد که رقمی بین 220 الی 285 کرور بوده است.

اکنون کمپنی «یاش راج فلمز» با درنظر گرفتن بودجه 400 کروری برای ساخت فلم «تایگر3» تمامی رکوردهای پرهزینه ترین فلم های تاریخ سینمای بالیوود را برای این فلم می زند.

«آدیتیا چوپرا» طی دو سال گذشته با نویسندگان کمپنی «یاش راج فلمز» در حال نوشتن فلمنامه سری سوم فلم «تایگر» بودند و اشخاصی که از داستان سری سوم این فلم مطلع هستند بسیار حیرت زده هستند و معتقدند این فلم توانایی شکستن هر رکوردی در سینمای بالیوود را دارد.

کارگردانی «تایگر3» را در ابتدا قرار بود توسط «علی عباس ظفر» انجام دهد اما در نهایت «مانیش شارما» این مسئولیت را عهده دار شد تا بتواند بزرگترین فلم تاریخ سینمای بالیوود را بسازد.

این در حالی است که نخستین بار «سلمان خان» در سال 2018 در کشور کانادا از ساخت فلم «تایگر3» داد که این خبر بلاخره در سال روان توسط کمپنی «یاش راج فلمز» به خود رنگ واقعیت گرفت.

«تایگر3» قرار است در 6 کشور فلمبرداری شود و به احتمال بسیاز زیاد در سال 2022 به اکران در می آید.

م ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین