نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2602
-
الف
+

کدام ویدیوهای هفته اخیر اینستاگرام آی فیلم2 بیشترین بازدید را داشتند؟

در این گزارش پر بازدیدترین ویدیوهای هفته اخیر در اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 را تماشا خواهید کرد.

صفحه اینستاگرام شبکه آی فیلم 2 به آدرس ifilmtv2 تاکنون توانسته با نشر محتویات جذابی چون جدول نشر روزانه، سکانس های تماشایی فلم و سریال ها و همچنین تیزر سریال های جدید، سلایق مختلف بینندگان را به خود جلب کند و روز به روز بر میزان استقبال فارسی زبانان از این صفحه افزوده می شود.

در این گزارش قصد داریم به پر بازدیدترین ویدیوهایی که طی هفته اخیر مورد توجه دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 قرار گرفته است، بپردازیم.

(فلم نما) سریال تلویزیونی «دلنوازان(1388)» : «تماشا» 

طبق روال هفته های گذشته، باز هم سکانسی از سریال «دلنوازان» نظر مخاطبان را به خود جلب کرد؛ این سریال درباره خواهر و برادری است که سالیان سال در یک خانه دو منزله به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند.آنها جهت امرار معاش چند وقتی است که یک شرکت تیکت فروشی طیاره افتتاح کرده‌اند و «بهزاد» قرار است با «مهتاب» دخترعمه اش ازدواج کند اما طی داستان هایی این اتفاق رخ نمی‌دهد و این شروع ماجراهای این دو خانواده در این سریال است.

«سحر قریشی»، «سمانه پاکدل»، «شاهرخ استخری»، «فریبا کوثری»، «حدیث میرامینی» و «پرویز فلاحی پور» از جمله بازیگران این سریال هستند.

اگر تماشای این سریال را از آی فیلم2 از دست دادید، می توانید با مراجعه به قسمت سریال های وب سایت ما به آدرس fa2.ifilmtv.com تمامی قسمت های این سریال جذاب و دیدنی را تماشا کنید.

(فلم نما) سریال تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا(1394)»: «تماشا»

«تعبیر وارونه یک رویا» که هم اکنون در لست نشراتی آی فیلم2 قرار دارد، با داستان مهیج و پولیسی که دارد نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است.

داستان این سریال درباره تعدادی از عوامل فریب خورده و جاسوسان خارجی است که در عملیاتی، یک دانشمند هسته‌ای ایران را به قصد انتقال به باکو برای بهره‌برداری‌های جاسوسی و تبلیغاتی می‌ربایند اما به دلیل مجروح شدن این دانشمند، برنامه عملیات تغییر می‌کند و ...

«امیر جعفری»، «داریوش ارجمند»، «پانته‌آ بهرام»، «فرهاد قائمیان»، «قاسم زارع»، «الهام کردا»، «نگار عابدی» و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

بینندگان شبکه آی فیلم2 می توانند سریال «تعبیر وارونه یک رویا» را هر روز ساعت 7 عصر به وقت تهران و کابل و ساعت 7:30 به وقت دوشنبه تماشا کنند.

(فلم نما) فلم سینمایی «فاصله ها(1389)» : «تماشا» 

«فاصله‌ها» دیگر اثر پربیننده «حسین سهیلی زاده» کارگردان «دلنوازان»،  داستان مردی را روایت می‌کند که مورد اعتماد همگان برای حل مشکلاتشان می باشد اما خود در زندگی شخصی اش دچار مشکلاتی می شود که مسیر زندگی وی و پسرش را تغییر می دهد...

«دانیال حکیمی»، «شاهرخ استخری»، «نیما شاهرخ شاهی»، «بهاره افشاری»، «فاطمه گودرزی»، «پندار اکبری»، «سوگل طهماسبی» و ... از بازیگران این سریال هستند.

گفتنی این است این سریال نیز همانند دیگر آثار تلویزیونی نشر شده از آی فیلم2، در آرشیو وب سایت این شبکه جهانی موجود می باشد.

اگر هنوز موفق به دنبال کردن آی فیلم2 در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 ما را همراهی کرده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم لذت ببرید.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «تعبیر وارونه یک رویا»

دانلود سریال «دلنوازان»

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر