نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3346
-
الف
+

سینماهای هند یک ماه دیگر بسته می‌مانند

وزارت امور داخلی هند از بسته بودن سینماهای سراسر هند حداقل تا ۳۱ آگوست (۹ سنبله/شهریور) خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، در حالی که مقامات هند طی هفته اخیر سومین مرحله بیرون آمدن از قرنطینه را امروز 11 اسد(مرداد) اعلام کرده بودند اما به تازگی دستور داده اند که سالن‌های سینما، استخرهای شنا، پارک‌های تفریحی، تیاترها، کافه‌ها و ... همچنان بسته بمانند.

به گفته وزیر امور داخلی هند، هیچ مرکزی با کارکردهای اجتماعی، سیاسی، ورزشی، مذهبی و سرگرمی نمی‌تواند فعلاً کارش را شروع کند.

این در حالی است که هفته گذشته وزارت اطلاعات و برنامه‌های هند به وزارت امور داخلی این کشور توصیه کرده بود که بازگشایی سینماها با اقدامات ایمنی می‌تواند در بهترین حالت از امروز 11اسد(مرداد) و در نهایت از ۹ سنبله(شهریور) شروع شود.

این تصمیم، باعث وارد شدن ضربه بزرگی به صنعت فلم هند شده است چرا که بسیاری از سینماگران این کشور امیدوار بودند که از امروز 11 اسد(مرداد) مجاز به بازگشایی سینماها می‌شوند.

هند در حال حاضر ۱.۶ میلیون مورد مبتلا به کروناویروس دارد که تاکنون ۳۵ هزار نفر را به کشتن داده است و روزانه ۴۷ هزار نفر به این ویروس مبتلا می‌شوند.

به نقل از سینماپرس، با بسته بودن سینماهای هند به مدت ۴ ماه، سینمای بالیوود بدترین شش ماه عمرش را با ضرر ۱۰ میلیارد کروری (۱۴۶ میلیون دلار) تجربه کرده است.

گفتنی است که بخش فلم و سینمای هند ۲.۷ میلیارد دالر ارزش دارد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر