نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1898
-
الف
+

«شهره سلطانی» با انتشار یک ویدیو از ابتلایش به بیماری کرونا گفت

«شهره سلطانی» با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود خبر از ابتلایش به بیماری کرونا داد.

به گزارش آی فیلم 2، «شهره سلطانی» بازیگر سریال «برای آخرین بار»  با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام  از ابتلایش به بیماری کروناخبر  داد.

بر اساس این ویدیو «شهره سلطانی» ۱۹ روز پیش علائم ابتلا به این ویروس را داشته و پس از انجام تست‌های لازم متوجه شده که به کرونا مبتلا است.

بازیگر سریال «ترش و شیرین» در این ویدیو از روز‌های سختی که با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کرده، سخن گفت و اعلام کرد که کرونا را از نوع شدید و طاقت فرسا تجربه کرده است. او از بهبود وضع صحی خود با مخاطبانش صحبت کرد و از ابراز نگرانی آن‌ها تشکر کرده است.

شهره سلطانی زاده ‎ 1348هجری خورشیدی در بجنورد، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.

شهره سلطانی دارای مدرک لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی در سال 1366 بازی در تیاتر را آغاز نمود و در سال 1372 با ایفای نقش در فلم «عبور از تله» به کارگردانی «غلام‌رضا رمضانی»، قدم به عرصه تصویر گذاشت.

او در فلم ‌هایی چون «قرمز» (1377)، «این زن حرف نمی‌زند» (1381)، «قتل آنلاین» (1384)، «حس پنهان» (1385)، «قرنطینه» (1386) و «زیگزاگ» (1388) و سریال‌های «روزی روزگاری» (1370)، «شلیک نهایی» (1373)، «خانه سبز» (1375)، «برای آخرین بار» (1385)، «ترش و شیرین» (1386) و «قاب خاطره» (1393) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است سریال های روزی روزگاری،شلیک نهایی، ترش و شیرین و برای آخرین بار با نقش آفرینی شهره سلطانی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «روزی روزگاری»

دانلود سریال «شلیک نهایی»

دانلود سریال «ترش و شیرین»

دانلود سریال «برای آخرین بار»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر