نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3801
-
الف
+

اگر دنبال ماجراجویی و هیجان هستید، حتما از «قلعه بهانگراه» در هند بازدید کنید

در این گزارش با «قلعه بهانگراه» یکی از مکان های عجیب و ترسناک در هند آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، هند کشور آیین های مختلف، داستان های اساطیری، رازهای سر به مهر و مردمی است که به گفتن داستان های مختلف علاقه بسیاری دارند. 

در این کشور داستان هایی در مورد پادشاهان و ملکه ها، شاهدخت ها و شاهزاده ها، گنج های دفن شده و دشت های نفرین شده آنقدر زیاد است که هیچ وقت کسی همه آن ها را نشنیده و مناطق ترسناکی پیدا می شود که از آنها به عنوان مناطق روح زده یاد می کنند.

جاهایی که هر کس جرات رفتن به آن را ندارد، اما گردشگران شجاعی هستند که عظم رفتن به چنین مناطقی را می کنند. 

«قلعه بهانگراه» یکی از مکان های عجیب و ترسناک در هند است. این قلعه آنقدر ترسناک است که اداره باستان‌ شناسی هند یک اعلامیه در بیرون آن نصب کرده و روی آن نوشته است که هیچ کسی پس از غروب آفتاب و قبل از طلوع خورشید، حق وارد شدن به آن را ندارد.

درباره این قلعه دو افسانه وجود دارد که باعث وحشت مردم نسبت به آن می‌شوند.

اولین افسانه مربوط به سازنده این قلعه «مان سیگ اول (Man Singh)» است که گفته می شود به خاطر نفرین «بابا بلانات(Baba Balanath)» عمر زیادی نکرد.

«بابا بلانات(Baba Balanath)» دعا کرده بود که هیچ کسی نباید خانه‌ای بلندتر از خانه او داشته باشد و اگر چنین اتفاقی بیفتد در «قلعه بهانگراه» یک ویرانی صورت خواهد گرفت.

همچنین افسانه دیگری وجود دارد که بربنیاد آن گفته می شود این خرابی توسط جادوگری انجام شد که از رسیدن به شاهدخت ناامید شده بود. او جادوی سیاه را یادداشت و تصمیم گرفت کاری کند که دختر عاشقش شود. اما شاهدخت شگردهای پلید جادوگر را یاد گرفت و در نتیجه موجب مرگ جادوگر شد. اما جادوگر در آخرین دقایق زندگی نفرین کرد که قلعه بهانگراه ویران شود.

این باور وجود دارد که حتی امروز هم ارواح خبیث، ترس و وحشت را به این قلعه می‌آورند.

«قلعه بهانگراه» بااین وجود، یکی از مکان های گردشگری در هند می باشد که روزانه گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر