نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3000
-
الف
+

خاطرات «مریم امیرجلالی» از «سیروس گرجستانی»

«مریم امیرجلالی» افسوس می‌خورد از اینکه کرونا دیدار او مرحوم گرجستانی را به تاخیر انداخت و اجل هم مهلت نداد که این دیدار تازه شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مریم امیرجلالی» که در سریال «متهم گریخت» نقش همسر «سیروس گرجستانی» را ایفا کرده بود و در کنار هم زوج شیرین سرور و هاشم را در قاب جادو ماندگار کردند، این روزها سخت متاثر از فوت ناگهانی همکارش است و افسوس می‌خورد از اینکه کرونا دیدارشان را به تاخیر انداخت و اجل هم مهلت نداد که این دیدار تازه شود.

بانو امیرجلالی درباره مرحوم «سیروس گرجستانی» گفت: اصلی‌ترین کاری که با هم داشتیم همان «متهم گریخت» است؛ چون تمام خاطره‌ها و صمیمیتی که بین من و مرحوم گرجستانی شکل گرفت، مربوط به همین سریال است.

این بازیگر ادامه داد: چقدر این آدم، انسان و بااخلاق بود که من به راحتی سه ماه با ایشان کار کردم. این سریال ساخت خوبی داشت و به همین دلیل هم بر دل مردم نشست. مرحوم گرجستانی بسیار انسان صمیمی، مردم‌دار و با شخصیتی  بود. هر چقدر از خوبی ایشان بگویم کم گفته‌ام.

بانو امیرجلالی در ادامه با ابراز ناراحتی و تاثر از مرگ ناگهانی همکارش، توضیح داد: من نبودم و برای یک کار به شمال ایران آمدم. وقتی تماس گرفتند و این خبر را به من دادند، احساس می‌کردم که نزدیک‌ترین فرد زندگی‌ام از دنیا رفته است. آنقدر متاثر شدم از مرگ سیروس گرجستانی که قابل توصیف نیست. اصلا فکر نمی کردم ایشان به این زودی‌ها از میان ما بروند.

«مریم امیرجلالی» درباره آخرین دیدارش با هاشم آقا گفت: آخرین بار سال پار به خانه مرحوم گرجستانی رفتم نان چاشت و شام آنجا بودم و شب خداحافظی کردم و بعد رفتم کانادا.  می‌خواستم وقتی برگشتم به دیدنشان بروم اما برگشتنم با شیوع ویروس کرونا مصادف شد و صبر کردم تا شرایط برای دیدار بهتر شود.

بانو امیرجلالی در پاسخ به این سوال که چرا در تلویزیون کم کار شده است، به اینستا گفت: فعلا به خاطر کرونا کار نمی کنم. بسیاری کارها پیشنهاد شده اما نمی‌روم. من عاشق تلویزیون هستم و زیاد با سینما رابطه‌ای ندارم. تلویزیون را همیشه ترجیح داده‌ام و دوست دارم چون مردمی است و دوست دارم که مردم سرگرم و خوشحال باشند.

او در ادامه گفت: پیام‌هایی از مردم دریافت می‌کنم؛ عده‌ای هم می‌گویند شاید ممنوع‌التصویر هستی؛ نه، من ممنوع‌التصویر نیستم. شرایط به گونه‌ای است که امکان دارد در محیطی بسته گروه با هم کار کنند و من مقداری وسواس دارم و فعلا ترجیح می‌دهم کار نکنم.

«مریم امیرجلالی» در پایان گفت: از مردم تشکر می‌کنم که درباره سیروس گرجستانی تا این حد لطف داشتند. همه مردم، پیر و جوان به خاطر روحیه‌ شادش او را دوست داشتند. به خانواده محترم‌ گرجستانی و همسر نازنینش که هم همسر بود و هم رفیق و به ملت ایران که به سیروس گرجستانی صمیمانه نهایت محبت و احترام را مبذول داشتند، تسلیت می‌گویم.

«مریم امیرجلالی» در سریال‌هایی چون «متهم گریخت» و «پشت کنکوری‌ها» و فلم ‌های «چمدان‌های خالی» و «ماشین مشتی ممدلی» با مرحوم گرجستانی همبازی بوده است.

«سیروس گرجستانی» روز پنجشنبه ۱۲ سرطان(تیر) به عمر 75 سالگی درگذشت و صبح روز گذشته 14 سرطان(تیر) با حضور خانواده اش، اهالی هنر و دوستداران این هنرمند در قطعه بهشت زهرا (س)به خاک سپرده شد.

در پیوند با این خبر بخوانید: 

«سیروس گرجستانی» بازیگر سرشناس ایرانی درگذشت

سکانسی ماندگار از هنرنمایی «سیروس گرجستانی» در سریال «متهم گریخت»

م ح

نظر شما
ارسال نظر