نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4061
-
الف
+

ناگفته های «سیروس کهوری نژاد» از «ولایت عشق»

«سیروس کهوری‌ نژاد» از دلایل موفقیت و ماندگاری سریال «ولایت عشق» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سیروس کهوری‌ نژاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه جدید درباره ایفای نقش خود در سریال «ولایت عشق» و از دلایل موفقیت و ماندگاری آن سخن گفت.

«سیروس کهوری‌ نژاد» گفت: افتخار داشتم که در این سریال نقشی داشته باشم، بی‌نهایت خوشنودم که این اثر همچنان مورد اقبال مردم قرار می‌گیرد، بدون شک عشق و علاقه مردم به حضرت امام رضا (ع) و همچنین کیفیت این اثر دلایلی واضح برای استقبال مداوم از آن است. 

وی درباره حضور خود در سریال «ولایت عشق» اظهار کرد: من در طول حضورم در سریال «ولایت عشق» تمام سعی‌ام را کردم تا با تمام وجود در خدمت پروژه باشم، خوشحالم اگر توانسته باشم اندکی از بار این اثر را برداشته و باعث اثربخشی در آن شده باشم، زیرا حضور در این اثر و نفس کشیدن در رکاب امام هشتم (ع) برای من موهبتی بزرگ و تمام نشدنی است. 

«سیروس کهوری‌ نژاد» با اشاره به تاثیر زیاد بازی در سریال «ولایت عشق» در زندگی شخصی خود اضافه کرد: تمام بازیگرانی که در این سریال بازی کردند در ادامه زندگی خود از برکت آن بهرمند شدند، این برکت تمام ناشدنی است، ما جوابمان را از شخص امام هشتم (ع) گرفتیم، این برای شخص من برکت فراوانی داشت و در حرفه و زندگی‌ام به قول معروف آمد داشت.

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من برای بازی در چنین اثری باید لایق بود، خوشبختانه این فرصت نصیب من شد و به سرعت از این فرصت استفاده کردم زیرا این افتخار شاید برای هر بازیگری یک بار در عمرش رخ دهد، فرصتی که همیشه به عنوان برکت در زندگی و کار من جریان دارد. 

«سیروس کهوری‌ نژاد» ساخت سریال «ولایت عشق» را اتفاقی بزرگ در تاریخ سریال‌سازی کشور ایران دانست و اظهار کرد: ساخت این سریال رویداد بزرگی است، رویدادی که بسیاری از هنرمندان توانستند با حضور در آن به زندگی خود رنگ ببخشند، مطمئنم که حضور در این سریال برای همه عوامل خیر و برکت فراوانی داشته که شاید گاها به صورت مستقیم متوجه آن نشده اند اما شک نکنید که در زندگی هیچکدام از ما بی تاثیر نبوده است. 

کهوری نژاد با اشاره به ابعاد مختلف زندگی «امام رضا (ع)» به میزان گفت: از نظر من با اینکه سریالی درباره زندگی امام هشتم (ع) ساخته شده اما ما در این زمینه بسیار کم کاری کرده‌ایم، سیره زندگی امام رضا (ع) ابعاد مختلفی دارد که هرکدام می‌تواند یک سریال یا اثر سینمایی شود، مخصوصا در زمانه فعلی از نظر من ساخت آثاری درباره زندگی ایشان می‌تواند برای بسیاری از ما راهگشا و روشنگر باشد.

«سیروس کهوری‌ نژاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 2 اسد(مرداد) 1342 در هرمزگان است.

وی دارای ماستری کارگردانی است و به جز هنر بازیگری در عرصه کارگردانی تیاتر و سینما نیز فعال می باشد و در دانشگاه های هنر تدریس می کند.

کهوری‌ نژاد بازیگری را از سال 1359 با تیاتر آغاز کرد. نگارش و کارگردانی فلم کوتاه داستانی «دنیای من» در سال 1364 در انجمن سینمای جوان بندر عباس از نخستین کارهای هنری جدی اش وی بود.

فلم سینمایی «آن سوی غروب» در سال 1367 نخستین کار کهوری نژاد در سینما بود. وی با سریال «فروغ بی پایان» در سال 1370 که با موضوع مناسبت های مذهبی ساخته شده بود، وارد تلویزیون شد.

سریال های «یوسف پیامبر»، «ولایت عشق» و «آسمان من» و فلم های «اخراجی های 1و 2» با بازی وی پیشتر از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود و تماشای ویژه برنامه عید سعید فطر 

«سیروس کهوری نژاد» از «یوسف پیامبر» تا «ستایش3»+ تصاویر

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال «ولایت عشق» 

دانلود سریال «آسمان من» 

دانلود فلم «اخراجی ها2»

م ح

نظر شما
ارسال نظر