نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6362
-
الف
+

با «سحر زکریا» بازیگر سریال «برای آخرین بار» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «سحر زکریا» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم2، «سحر زکریا» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در تاریخ ۲۸ قوس(آذر) سال ۱۳۵۲ در گیلان متولد شد.

وی که فارغ التحصیل رشته اقتصاد می باشد، فعالیت در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و با سریال های طنز «مهران مدیری» به شهرت رسید.

«سحر زکریا» نخستین بار وقتی 22 ساله بود بصورت حرفوی با سریال «در پناه تو» به کارگردانی «حمید لبخنده» بازیگری را شروع کرد.

این سریال درباره دختری به نام مریم دانشجوی رشته هنر است که تنها فرزند خانواده‌ای با اصالت است. در این میان، یکی از هم‌صنفی به نام محمد که از اعتبار بالایی میان دانشجویان و اساتید برخوردار است، قصد ازدواج با او را دارد. اما پیش از آن که خواسته‌اش را مطرح کند، دوستش رامین از او می‌خواهد تا واسطه خواستگاریش از مریم شود...

«سحر زکریا» در این سریال در نقش «سیمین» دخترعموی رامین به ایفای نقش پرداخت اما به اندازه ديگر بازيگران جوان این سريال دیده نشد.

بانو زکریا در سال 1378 در سریال قدیمی و خاطره انگیز «کژدم 33» ساخته «مهدی شمسایی» بعنوان یکی از ساکنین ساختمان در این اثر نقش آفرینی کرد.

این سریال داستان زندگی باشنده گان یک ساختمان به نام «کژدم 33» است که در آن خانواده های مختلف با داستان های عجیب و غریب زندگی کرده و با صاحبخانه بدخوی جنجال های بسیار دارند.

«سحر زکریا» در سال 1381 در نقش «مهتاب مهتابی» سریال «پاورچین» ساخته «مهران مدیری» در بین مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید و  خودش هم معتقد است هنوز در کوچه و سرک ها مردم او را با «پاورچین» به یادمی آورند.

داستان سریال «پاورچین» درباره فرهاد (مهران مدیری) یک برره‌ای است که سال‌ها پیش برای تحصیل از برره به تهران آمده و با «مهتاب مهتابی» (سحر زکریا) ازدواج کرده و داماد سرخانه است.

سریال «برای آخرین بار» در سال 1384 از دیگر سریال های تلویزیونی بانو زکریا بوده است که وی در آن بعنوان کرکتر «طلا» عروس خانواده قندی به ایفای نقش پرداخت.

داستان این سریال درباره حبیب کارگری است که در یک کارخانه کار می‌کند اما بنا به دلایلی با دستور صاحب کارش آقای قندی اخراج می‌شود. در بین راه با دختری که به تازگی در کارخانه مصروف کار شده برخورد می کند. حبیب به دختر دل می‌بندد غافل از اینکه او دختر صاحب کارخانه است و ...

«سحر زکریا» در سال 1392 در مجموعه «شوخی کردم» به کارگردانی «مهران مدیری» به ایفای نقش پرداخت.

«خلاقیت»، «زندگی مشترک  »، «مهاجرت»، «اعتیاد»، «نوروز»، «خشونت» و «مد» ازجمله موضوعاتی هستند که در این سریال به گونه کمیدی به آن ها پرداخته شده است.

همچنان سریال های «در حاشیه 1و 2» از آخرین آثار تلویزیونی بانو زکریا می باشد.

«سحر زکریا» در این سریال بعنوان کرکتر «ماندانا» همسر «بهروز عشقی» ایفای نقش کرده است.

داستان این سریال از آنجا آغاز می شود که داکتر هومن صحرایی وظیفه دارد یک شفاخانه تعطیل شده را راه اندازی کند اما در ادامه با دو تن به نام های سهراب کاشف و بهروز عشقی که سابقه کلاهبرداری دارند ، همراه می شود.

«مردی از جنس بلور»، «پسران مهتاب»، «اگه می تونی منو بگیر» ، «زن دوم»، «چیزی شبیه معجزه»، «دلداده»، «لج و لج بازی»، «اسرار پدری»، «زنان ونوسی مردان مریخی» و «درباره زندگی» از جمله فلم های سینمایی است که بانو زکریا در آن ها ایفای نقش کرده است.

سریال های «در حاشیه 1و 2»، «کژدم 33» و «شوخی کردم» با بازی بانو زکریا پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده استو

گفتنی است  که سریال «برای آخرین بار» اکنون هر روز ساعت 19 به وقت تهران و کابل و ساعت 19:30 به و.قت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید: 

دانلود سریال «در حاشیه 2»

دانلود سریال «در حاشیه1»

دانلود سریال «کژدم 33» 

دانلود سریال «برای آخرین بار» 

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر