نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6731
-
الف
+

شهربانو موسوی: با شنیدن خبر مرگ «سیروس گرجستانی» شوکه شدم/بازیگرانی مثل او جایگزین ندارند

«شهربانو موسوی» به مرگ ناگهانی «سیروس گرجستانی» واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم2، «شهربانو موسوی» با اندوه و گریه درباره مرحوم «سیروس گرجستانی» و سریال ماندگارِ «متهم گریخت» صحبت کرد.

«شهربانو موسوی» بازیگر نقش «بی‌بی» در سریال کمیدی «متهم گریخت» که در آن کرکتر مادر سیروس گرجستانی را بازی می کرد، گفت: وقتی شنیدم آقا سیروس گرجستانی فوت کرده‌اند آنقدر شوکه شدم که باید به اورژانس مراجعه کنم. شخصیتی که تکرار نشدنی است و من با خودم خاطراتی از هنرمندی‌اش را به خاطر دارم، مردم که بیشتر از من، با او خندیده‌اند و از او هنرمندی به یاد می‌آورند.»

او افزود: «یادم می‌آید سر سریال "متهم گریخت" گاهی از مسئله و موضوعی ناراحت می‌شدم آنقدر بزرگوارانه و تیزهوشانه مرا راهنمایی می‌کرد که هنوز از آن تجربه‌ها در کارهای دیگر استفاده می‌کنم.»

بازیگر نقش "بی‌بی" در سریال "متهم‌گریخت" تأکید کرد: همه این سریال خاطره است مخصوصاً بازخوردهای آن که هنوز با ماست. مثلاً در سرک هنوز به من می‌گویند صدای هاشم بزن! یا با همان لحن صحبت کن و حتی بی‌بی صدایم می‌زنند. این اتفاق در میدان هوایی نیز افتاد و من به یکی از این شهروندان گفتم نام و فامیل من شهربانو موسوی است؛ آنها می‌گفتند می‌دانیم اما تو برای ما بی‌بی هستی!

بانو موسوی به خبرآنلاین گفت:خدا بیامرزد سیروس گرجستانی بازیگر کرکتر هاشم را که جانانه و مخاطب‌پسندانه مقابل کمره قرار می‌گرفت؛ این بازیگران جایگزین ندارند و فراموش نمی‌شوند.

«سیروس گرجستانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران روز گذشته پنجشنبه ۱۲ سرطان(تیر) بر اثر سکته قلبی درگذشت.

«هشت بهشت» (1369)، «شلیک نهایی» (1374)، «خودرو تهران 11» (1376)، «کیف انگلیسی» (1378)، «ولایت عشق» (1379-1375)، «پشت کنکوری‌ها» (1381)، «متهم گریخت» (1384)، «گاو‌صندوق» (1388)، «زن‌بابا» (1389)، «خوش‌نشین‌ها» (1389)، «کلاه‌پهلوی» (1391)، «نوار زرد» (1396) و «دنگ و فنگ روزگار» (1398) از مهم ترین سریال های کارنامه هنری مرحوم گرجستانی می باشد.

نظر شما
ارسال نظر