نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8388
-
الف
+

«پروین قائم‌مقامی» بازیگری که با آثار «مهران مدیری» به شهرت رسید+تصاویر

در این گزارش با «پروین قائم‌مقامی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «پروین قائم‌مقامی» زاده ۹ عقرب(آبان) ۱۳۳۵ هجری خورشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی مادر «بهاره رهنما»، بازیگر سینما و تلویزیون است که با سریال کمیدی «خانه اجاره ای» به کارگردانی «رامین ناصر نصیر» وارد قاب تلویزیون شد.

پروین قائم‌مقامی نخستین تجربه حضور در سینما را در سال 1386 در فلم «دایره زنگی» به کارگردانی «پریسا بخت‌آور» کسب نمود و همکاری با هنرمندانی همچون «مهران مدیری»، «باران کوثری» و «امین حیایی» را تجربه کرد.

پروین قائم‌مقامی در سال 1387 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی حضور یافت. او در این سال با بازی در 3 فلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را بیشتر به مردم معرفی کرد.

آثار مهم پروین قائم‌مقامی در سال 1387، بازیگری در سریال «ای دوست مرا‌به خاطر‌آور» به کارگردانی «حمید نعمت‌الله»، فلم «زندگی شیرین» به کارگردانی «قدرت‌الله صلح‌میرزایی» و سریال «مرد هزارچهره» به کارگردانی «مهران مدیری» است.

بانو ‌مقامی توانست با بازی در سریال مرد هزارچهره تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، «پرویز فلاحی‌پور»، «علیرضا خمسه» و «پژمان بازغی» بر تجارب او افزود.

در سال 1389 در سریال «ساختمان پزشکان» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، حضور یافت و نقش مادر داکتر نیما افشار با بازی «بهنام تشکر» را ایفا نمود.

پروین قائم‌مقامی علاوه ‌بر سریال مرد هزارچهره، در «مرد دوهزار چهره» و همچنین در دو فصل سریال «در حاشیه» با مهران مدیری همکاری داشته است.

گفتنی است سریال های مرد هزار چهره، در حاشیه، در حاشیه 2 با نقش آفرینی پروین قائم‌مقامی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «در حاشیه»

دانلود سریال «در حاشیه 2»

دانلود سریال «مرد هزار چهره»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین