نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3157
-
الف
+

خبری خوش برای مخاطبان کودک و ونوجوان سینما

«حسین قناعت» از پایان فلمبرداری جدیدترین پروژه‌های سینمایی خود خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «حسین قناعت» کارگردان سینمای کودک و نوجوان از پایان فلمبرداری جدیدترین پروژه‌های سینمایی خود خبر داد.

وی در پیوند با جدیدترین آثار خود گفت: فلم برداری فلم «شپلوتکا» به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود اما خوشبختانه با مناسب شدن شرایط تولید، پروژه مجدد آغاز شد و در چند روز به پایان رسید.

وی بیان کرد: فضای «شپلوتکا» که به زودی نام آن تغییر می‌کند، مانند آثار دیگرم فانتزی است و فلمی سرگرم‌کننده و مناسب خانواده است.

مهر به نقل از حسین قناعت نوشت: در کنار «شپلوتکا»، ۲ فلم سینمایی دیگر با نام‌های «پیشی میشی» و «سلفی با رستم» را آماده اکران دارم.  مجوز نمایش«پیشی میشی» صادر شده و در انتظار صدور مجوز برای «سلفی با رستم» هستم.

داستان فلم شپلوتکا در مورد دختر و پسر نوجوانی است که به دلیل شرایط اقتصادی خانواده آرزوی زندگی بهتری را می‌کنند. در نهایت و در ادامه داستان این آرزوی آنها برآورده می‌شود و تجربیات تازه‌ای را با خود به همراه می‌آورد…

بیژن بنفشه‌خواه، شبنم قلی‌خانی، آناهیتا همتی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، بهنوش بختیاری ، مرتضی زارع، فاطمه هاشمی، عباس محبوب، مهسا ایرانیان، رها آقازاده، مهدی ابراهیمی، حسین پوراسماعیل، مریم وطن‌پور و شهرام قائدی، به همراه هنرمندان خردسال: پارسیا شکوری، عسل قرایی، سامیار محمدی، آمیتیس حجت‌الاسلامی، مانلی قناعت، پارسا نژادآذر و دیبا غدیری بازیگران این فلم سینمایی هستند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر