نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5583
-
الف
+

با «مونا فرجاد» بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «مونا فرجاد» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم2، «مونا فرجاد» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در تاریخ ٢٥ حمل(فروردین) ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد.

«مونا فرجاد»فارغ التحصیل رشته اقتصاد است و خواهرش «مارال فرجاد» و پدرش «جلیل فرجاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران هستند.

او به لطف پدرش در سه سالگی در برنامه ای به نام «بهاران» به کارگردانی پدر بازی کرد، سپس در شش سالگی در سریالی به نام «حکایتی و حکمتی» به کارگردانی «یاسینی» نقش آفرینی کرد.

«مونا فرجاد» بعد از نقش آفرینی در سریال های «لحظه های آشنا»، «روزهای پرماجرا» و «دیروز، امروز، فردا» با بازی در سریال «خوش رکاب» ساخته «علی شاه حاتمی» در بین مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

وی در این سریال کرکتر دختر «تقی» را بازی می کند. تقی یک موتر لاری دارد که برای امرار معاش با آن کار می‌کند و عزت به عنوان کلینر همراه اوست. تقی که موتر لاری اش برای او بسیار قیمتی می باشد، نام «خوش رکاب» را روی آن گذاشته و با وسواس بسیار از آن مراقبت می‌کند.

این سریال بعد از نشر در همان سال مورد استقبال قرار گرفت و در سال 1383 سری دوم آن با نام «خوش غیرت» ساخته و از رسانه ملی ایران به نشر رسید.

«تا صبح» از دیگر سریال های پربیننده «مونا فرجاد» است که در سال 1385 از رسانه ملی ایران به نشر رسید.

سریال تا صبح در مورد «مستانه» داکتر جوانی است که در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد. او با عمویش جنرال «بدر» که یکی از جنرال های عالی‌رتبه شاهنشاهی است، زندگی می‌کند. «سیاوش» پسر جنرال بدر که در خارج از کشور اقامت دارد، با پایان تحصیلات دانشگاهی‌ به ایران بازمی‌گردد و به صف مبارزان انقلابی می‌پیوندد و ... .

«ساختمان پزشکان» از پرطرفدارترین سریال های بانو فرجاد در دهه هشتاد است که از اکنون از شبکه آی فیلم 2 در حال نشر است وی در این سریال نقش داکتر «کتایون برهان‌نژاد» همسر سابق داکتر نیما افشار را ایفا می کند.

سریال «آرام می گیریم» ساخته «روح الله سهرابی» در سال 1395 از جمله آخرین آثار تلویزیونی بانو فرجاد است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

 وی در این سریال کرکتر «فاطمه» دختری از یک خانواده متدین و مذهبی را بازی می کند؛ دختری که اعتقادات مذهبی دارد و تحصیلکرده، امروزی و اجتماعی است و بعدها دچار اتفاقات بد و انتخابات غلطی می‌شود که حتی پای خانواده‌اش نیز به میان می‌آید.

«ستاره های حیران»، «دایره تردید»، «خواستگاران»، «خسته دلان» و ... از دیگر آثار تلویزیونی «مونا فرجاد» می باشد.

چهار انگشت (۱۳۹۷)، ماهورا (۱۳۹۵)، قرار بعدی همان جا (۱۳۹۲)، متل قو (۱۳۹۱)، راز فانوس (۱۳۹۱)، عاشق (۱۳۸۵) و ... از فلم های سینمایی هستند که بانو فرجاد در آن های ایفای نقش کرده است.

«مونا فرجاد» در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارد و همچنین در حرفه دوبله نیز فعالیت دارد. 

سریال های «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «تا صبح» .و «آرام می گیریم» با بازی بانو فرجاد از پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

گفتین است که سریال «ساختمان پزشکان» هر شب ساعت 20 به وقت تهران و کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «خوش رکاب»

دانلود سریال «خوش غیرت»

دانلود سریال «آرام میگیریم»

دانلود سریال «تا صبح»

دانلود سریال «ساختمان پزشکان» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر