نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2628
-
الف
+

آخرین اخبار از وضعیت «فردوس کاویانی» در روزهای قرنطینه

آخرین وضعیت «فردوس کاویانی» بازیگر سریال‌ «همسران» از زبان پسر وی بازگو شد.

به گزارش آی فیلم 2،«آرتین کاویانی» در پیوند با آخرین وضعیت جسمانی «فردوس کاویانی» بازیگر سریال های «همسران» و «آژانس دوستی» گفت: خدا را شکر حال پدرم بسیار خوب است، به دستور داکتر استراحت می‌کند و بیماری‌شان هم تحت کنترول است. این روزها هم حواسمان هست که کمتر بیرون بروند و ما هم سعی می‌کنیم در رفت ‌و آمدها مراقبت بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از دوستان و همکاران پدر لطف دارند و تماس می‌گیرند که بخواهند با ایشان صحبت کند یا به دیدارشان بیایند ولی به دستور داکتر بهتر است صحبت یا کاری که ممکن است دچار هیجانشان کند، انجام نشود.

آرتین کاویانی به ایسنا گفت: پدرم بیشتر مصروف کارهای روزمره و خواندن کتاب و سناریو است. یکی از علاقه‌مندی‌هایش مطالعه‌ دوباره‌ سناریوهای قدیمی کارهای خودشان است به خصوص تیاترها که وقتی بعضی از آن‌ها را می‌خوانم، با توجه به اینکه در زمان اجرایشان سن کمی داشتم یا اصلا ندیده بودم، آثار بسیار قوی بوده اند.

2 سال پیش بود که رسانه ای شدن خبر بیماری فردوس کاویانی بازیگر کهنه کار ایرانی و مبتلا شدنش به پارکینسون، منجر به رنجش خاطر هنردوستان و طرفداران وی شد.

26 سرطان سال 1398 خورشیدی، مراسم بزرگداشتی برای فردوس کاویانی با حضور جمعی از هنرمندان و سینماگران برگزار شد اما متاسفانه آقای کاویانی به دلیل بیماری نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند.

فردوس کاویانی زاده ۳ میزان(مهر) ۱۳۲۰ هجری خورشیدی در کرمان، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

بازی در تیاتر را از سال ۱۳۴۰ و بازی در سینما را از سال ۱۳۴۹ آغاز کرد و همچنین به مدت یک سال در کورس های بازیگری حمید سمندریان اشتراک نمود.

او در سریال هایی چون «محله‎ برو بیا» (1361)، «محله‎ بهداشت» (1363)، «همسران» (1373)، «آژانس دوستی» (78-1375)، «تفنگ سر پر» (81-1377)، «مدرسه‎ ما» (1388)، «پشت کوه‌های بلند» (1391) و «هفت سین» (1391) و فلم‌های «در مسیر تندباد» (1367)، «هامون» (1368)، «همه دختران من» (1372)، «سگ‌کشی» (1379)، «کلانتری غیرانتفاعی» (1387)، «نارنجی‌پوش» (1390) و «ساکن خانه‎ چوبی» (1391) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است. 

گفتنی است که سریال های «آژانس دوستی» و «همسران» با بازی فردوس کاویانی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «آژانس دوستی» 

دانلود سریال «همسران» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر