نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5511
-
الف
+

«لیلا بلوکات» کرونا گرفت

«لیلا بلوکات» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش آی فیلم2، «لیلا بلوکات» بازیگر سریال «یوسف پیامبر»، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از ابتلایش به کرونا خبر داد.

وی در این پست در پیوند با بیماری خود چنین نوشت: بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید. من سه ماه قرنطینه را رعایت کردم و در آخر در سفر به مشهد مقدس، به دیدار بچه‌های معلول شتافتم. ولی افسوس با رعایت تمام موارد صحی از جانب خودم باز هم این ویروس منحوس امانم نداد و مرا نیز مبتلا کرد.

وی در انتهای این پست از مردم درخواست کرد که نکات صحی را رعایت کنند و این بیماری را جدی بگیرند.

«لیلا بلوکات» متولد 4 قوس(آذر) 1361 در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش است و به روانشناسی علاقمند است.

«لیلا بلوکات» به دلیل علاقه اش به بازیگری کورس های بازیگری را نزد استادانی چونی «امین تارخ» و «میکائیل شهرستانی» گذرانید و از سال 1377 با تیاترهای کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد.

او از سال ۱۳۷۸ با بازی در سریال «روزهای زندگی» به کارگردانی «سیروس مقدم» به گونه رسمی وارد حرفه بازیگری شد.

 وی بازی در سینما را از سال 1384 با فلم «ابراهیم خلیل‌الله» آغاز کرد. از کارهای وی می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال «یوسف پیامبر» (1387) اشاره کرد که به تازگی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

«لحظه گرگ و میش»، «خسته دلان»، «جراحت»، «راز و نیاز»، «سایه روشن»، «روز رفتن» و ... از دیگر سریال هایی است که وی در آن ایفای نقش کرده است.

همه چی عادیه (1395)، آس و پاس (1394)، دراکولا (1394)، پنج ستاره (1392)، آینه شمعدون (1391)، عملیات مهد کودک (1391)، ابراهیم خلیل الله (1384) از آثار سینمایی این هنرمند ایرانی است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر