نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9972
-
الف
+

بازیگران سریال «یوسف پیامبر» این روزها چه کار می کنند؟

در این گزارش نگاهی به آثار جدید بازیگران سریال «یوسف پیامبر» پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم 2، آخرین قسمت از سریال «یوسف پیامبر» امشب از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

این سریال که از نشر آن 12 سال می گذرد، همچنان پرطرفدار است و از دلایل مهم جذابیت آن علاوه بر فلمنامه قوی، نقش آفرینی فوق العاده بازیگران این سریال می باشد.

بازیگران یوسف پیامبر بعد از موفقیت در این سریال، در فلم ها و سریال های مختلف حضور یافتند که در ادامه به آثار جدید آنها در سینما و تلویزیون ایران پرداخته ایم.

«مصطفی زمانی»

مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با سریال ۴۵ قسمتی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید. او فعالیت کاری خود را از سال ۱۳۸۳ با بازی در این سریال شروع کرد.

وی با نقش آفرینی در سریال یوسف پیامبر جوایز متعددی کسب نمود و بعد از آن در فلم ها و سریال هایی مانند «شهرزاد»، «نهنگ آبی» و «کرگدن» حضور یافت.

«سارا و آیدا» آخرین فلم سینمایی بود که با نقش آفرینی آقای زمانی در سینماها به اکران در آمد؛ وی همچنین در آخرین فعالیت های خود در سینما در فلم سینمایی «ری را» نیز به ایفای نقش پرداخته است که هنوز در مرحله پیش تولید است.

«کتایون ریاحی»

کتایون ریاحی، دانش‌آموخته‌ رشته‌ی ادبیات و مردم‌شناسی است. وی فعالیت هنری‌اش را از سال 1360 با داستان‌نویسی آغاز کرد و در سال 1364 با بازی در سریال «سایه‌ همسایه» قدم به عرصه‌ تصویر گذاشت.

وی با نقش آفرینی در سریال های «پدرسالار»، «پس از باران» و «شب دهم» بر سر زبان ها افتاد و با نقش «زلیخا» به اوج شهرت رسید.

آخرین نقش آفرینی بانو ریاحی در تلویزیون، «یوسف پیامبر بود» ؛ وی در جوزا(خرداد) ۱۳۸۸ طی یادداشتی کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

«محمود پاک نیت»

محمود پاک‌نیت، بازیگر توانای ایران، فعالیت هنری‌اش را از سال 1348 در زمینه‌ی تیاتر آغاز کرد.

وی از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه‌ سینما و تلویزیون پرداخت و با بازی خوبش در سریال پرطرفدار «روزی روزگاری» (1370) به محبوبیت دست یافت.

پاک نیت در سریال تاریخی «یوسف پیامبر» ایفاگر نقش «یعقوب نبی(ع)» بود و پس از آن نیز در آثار تلویزیونی چون «پشت کوه های بلند»، «هفت سنگ»، «پرده نشین»، «شهرزاد»، «نفس گرم»، «سارق روح» و «حکایت های کمال» حضور پیدا کرد.

«به رنگ خاک» به کارگردانی «حسن لفافیان» جدیدترین سریال وی می باشد؛ پاک نیت در آخرین حضور خود در سینما نیز در فلم «دیدن این فیلم جرم است»، نقش آفرینی کرده است.

«الهام حمیدی»

الهام حمیدی بازیگر کرکتر «آثنات» نیز پس از «یوسف پیامبر» در 2 سریال تاریخی دیگری تحت نام های «مختارنامه» و «تبریز در مه» به ایفای نقش پرداخت.

وی همچنین در سریال هایی مثل «راز پنهان»، «شوق مادری»، «همه چیز آنجاست» و «روزهای بی قراری» حضور داشته است.

 «از یادها رفته» به کارگردانی «بهرام بهرامیان» آخرین سریال بانو حمیدی در تلویزیون میباشد، همچنین فلم «تخته گاز» آخرین حضور او در سینما است.

«مهوش صبر کن»

مهوش صبرکن از سال 1356 با تیاتر حرفوی شروع به كار كرد و در نمایش‌های زیادی حضور يافت. وی با سریال «پس از باران» به شهرت رسید.

بانو صبرکن پس از ایفای نقش «کاریماما» در سریال «یوسف پیامبر»، در سریال هایی مانند «پشت کوه های بلند»، «جراحت»، «پنجمین خورشید»، «یادآوری»، «پرستاران»، «چرخ و فلک»، «عروس تاریکی» حضور پیدا کرد.

سریال «آچمز» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» آخرین حضور بانو صبرکن در تلویزیون می باشد.

همچنین فلم «عطر داغ» آخرین فلم وی در سینما است.

«جعفر دهقان»

جعفر دهقان، از سال 1354 بازی در تیاتر را آغاز کرد و در سال 1360با ایفای نقش در فلم «توجیه» به کارگردانی منوچهر حقانی‌پرست به سینما راه‎یافت.

وی با سریال «مردان آنجلس» به کار گردانی «فرج الله سلحشور» به شهرت رسید و در ادامه همکاری با آقای سلحشور در سریال یوسف پیامبر در نقش پوتیفار حضور یافت.

جعفر دهقان  پس از این سریال در آثار تلویزیونی چون «سرنوشت»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «معمای شاه»، «خانه بی پرنده»، «سرزمین کهن» و «سر دلبران» حضور پیدا کرد.

آخرین حضور جعفر دهقان در تلویزیون مربوط به نقش آفرینی وی در سریال  «راه و بیراه» میباشد؛ «چهار اصفهانی در بغداد» آخرین فلم آقای دهقان در سینما است.

«پروانه معصومی»

بانو «پروانه معصومی» تحصیلاتش را در دانشکده‌ زبان‌های خارجی دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رساند و در سال 1350 با ایفای نقش در فلم کوتاه «سفر» قدم به عرصه‎ تصویر گذاشت.

از جمله افتخارات این هنرمند، می‌توان به دریافت لوح زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فلم‌های «گل‌های داوودی» (1363)، «شکوه زندگی» (1366) و «جهیزیه‌ برای رباب» (1366) اشاره کرد.

بانو معصومی در سریال تاریخی «یوسف پیامبر» نقش همسر فرعون را برعهده داشت؛ فردی آمون پرست و معتقد به خدایگان خویش است و به دلیل باورها و اعتقاداتش به یکباره نمی‌تواند سر تعظیم در مقابل خداوند فرود آورد به همین دلیل تلاش می‌کند تا عقاید خود را حاکم کند چون صاحب قدرت و مکنت است.

وی پس از «یوسف پیامبر»، با سریال هایی نظیر «پنجمین خورشید»، «جراحت»، «یادآوری»، «پشت کوه های بلند»، «پرستاران»، «چرخ و فلک» و «عروس تاریکی» دوباره به تلویزیون بازگشت.

«آچمز» از آخرین سریال های بانوصبرکن در تلویزیون و «معکوس» آخرین تجربه سینمایی وی می باشد.

«لیلا بلوکات»

لیلا بلوکات بازیگر نقش « نفرتیتی» همسر «آخناتون» در سریال «یوسف پیامبر»  از سال ۱۳۷۸ با بازی در سریال «روزهای زندگی» به کارگردانی «سیروس مقدم» به گونه رسمی وارد حرفه بازیگری شد.

«لیلا بلوکات» در سال 1385 در 25 سالگی در فلم «اخراجی‌ها1»  و در سال 1387 نیز در «اخراجی ها2» به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» نقش آفرینی کرد و در سینما خوش درخشید.

«لیلا بلوکات» در سال ۱۳۸۹ در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ساخته «سعید عالم زاده» که به مسائل و مشکلات جوانان از زاویه‌ای متفاوت می پردازد، ایفای نقش کرد.

وی در سال 1391 نیز در سریال «راز پنهان» به کارگردانی «فلورا سام» حضور پیدا کرد.

سریال «زمانی برای عاشقی» ساخته «محمدحسین لطیفی» از دیگر آثار تلویزیونی «لیلا بلوکات» که در سال ۱۳۹۲ از رسانه ملی ایران نشر شد.

بانو بلوکات پس از مدتی در سال 1396 با یک سریال تاریخی به نام «از یادها رفته» به کارگردانی «بهرام بهرامیان» در نقش «قمرالملوک» دوباره به تلویزیون بازگشت.

وی در آخرین حضور خود در تلویزیون سال گذشته در سریال «از سرنوشت» به کارگردانی «محمدرضا خردمندان» و «علیرضا بذرافشان» به هنرنمایی پرداخت.

«لحظه گرگ و میش»، «خسته دلان»، «جراحت»، «راز و نیاز»، «سایه روشن»، «روز رفتن» و ... از دیگر سریال هایی است که وی پس از یوسف پیامبر در آن ایفای نقش کرده است.

«همه چی عادیه» آخرین فلم سینمایی بانو بلوکات بر روی پرده سینما می باشد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر