نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6312
-
الف
+

کار پسندیده «سلمان خان» برای پولیس هند در این روزهای کرونایی

سلمان خان در تازه ترین اقدام خیر خواهانه به پولیس بمبئی برای مبارزه با کرونا، کمک کرده است.

به گزارش آی فیلم2، در پی شیوع کرونا در سراسر جهان و قرنطینه فراگیر آن در هند و تعطیلی بسیاری از مشاغل، فقرا و کارگران با معاش روزانه، با گرسنگی و بی پولی مواجه هستند.

«سلمان خان» که به حیث «برادر» در میان میلیون‌ها طرفدار خود شناخته می‌شود، در تمام طول دوران شیوع ویروس کرونا تلاش خود را برای کمک به مردم انجام داده است. مدتی قبل او به 32 هزار نفر که با حداقل دستمزد روزانه زندگی خود را می‌گردانند کمک مالی کرد و همچنین به 90 نفر از افرادی که عضو انجمن هنرمندان با نیازهای ویژه هستند پول اهدا کرد.

هندوستان تایمز نوشت: این ابرستاره بالیوود همچنین تا به حال به دهکده‌های اطراف خانه و مزرعه خود غذا و دیگر مواد مورد نیاز رسانده و به حدود 250 خانواده در منطقه خود کمک کرده است.

سلمان خان در تازه ترین اقدام خیر خواهانه به پولیس بمبئی ضدعفونی‌کننده دست اهدا کرده است که هواداران بسیاری در فضای مجازی به این خبر واکنش نشان دادند و از حرکت سلمان خان حمایت کردند.

یکی از هواداران نوشت: «سلمان خان مردی با قلب طلاست و به همین دلیل است که در کشور ما او را به عنوان دوست‌داشتنی‌ترین ابرستاره می‌شناسند. خدا به همراهت. همیشه دوستت دارم.» 

گفتنی است سلمان خان به همراه چند ستاره دیگر بالیوود از جمله کاران جوهر، تاپسی پانو و راج کومار رائو روزانه به ۲۵ هزار کارگر هندی غذا می‌رسانند. 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر