نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4703
-
الف
+

پشت صحنه سکانس دلهره آور در سریال «بچه مهندس3» + ویدیو

در این گزارش سکانسی از پشت صحنه سریال «بچه مهندس3» را تماشا می کنید

به گزارش آی فیلم 2، فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی «علی غفاری» و تهیه کنندگی «سعید سعدی» به عنوان یکی از سریال های پربیننده ماه رمضان از رسانه ملی ایران به نشر رسید و اکنون به تازگی پشت صحنه ای از این سریال در فضای مجازی منتشر شده است.

به گفته «علی غفاری» یکی از دشوارترین سکانس های این سریال فلمبرداری بخش ترور داکتر توفیقی مقدم و به قتل رسیدن «سعید» بود که توسط بدل کار اجرا شد.

در این سکانس، داکتر «صادق توفیقی مقدم» رئیس دانشکده هوافضای دانشگاه امیرکبیر «تهران» با «سعید نصیری» یکی از همکاران خود قرار می گذارد تا سراغ پروژه یی که از ارزش بالایی برخوردار است، بروند.

محل قرار توسط افراد مخالف این پروژه بااهمیت، کنترول شده و موتررانی به قصد کشتن داکتر توفیقی با سرعت به سمت او می رود که سعید در حرکتی سریع مانع این هدف شوم می شود اما جان خود را ازدست می دهد.

«بچه مهندس» در سه فصل روایتگر ماجرای زندگی «روزبه حصاری» کرکتر مرکزی قصه است و دوران کودکی، نوجوانی و جوانی او را روایت می کند. «یونا تدین» و «مانی رحمانی» ایفاگر کرکتر «جواد جوادی» در دوران کودکی و نوجوانی بودند.

در فصل سوم «روزبه حصاری» ایفاگر نقش «جواد جوادی» است که کودکی ‌اش را در یتیم‌خانه گذرانده، دوران نوجوانی پرفراز و نشیبی داشته و در جدیدترین فصل این سریال سعی دارد با تلاش های خود در دانشگاه بتواند بورسیه تحصیلی یکی از دانشگاه های آمریکا را بگیرد تا از این طریق بتواند عشق دیرینه خود را بعد از گذشت سال ها ببیند.

فصل اول سریال «بچه مهندس» در رمضان 97 و فصل دوم آن نیز در جدی(دی) ماه 97 به نشر رسید.

«پرویز پورحسینی»، «بهاره رهنما»، «اندیشه فولادوند»، «بهناز جعفری»، «افشین نخعی»، «سلمان فرخنده»، «سیاوش چراغی‌پور»، «فرزین محدث»، «سوگل طهماسبی»، «عباس جمشیدی‌فر»، «حمید شریف‌زاده» از بازیگرانی‌اند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند .

پیش از این «سیما تیرانداز»، «علی اوسیوند»، «نسرین نکیسا»، «مهران نائل»، «صحرا اسداللهی»، «فرج الله گل‌سفیدی» و «سیامک اشعریون» هم به این سریال اضافه شده بودند و «مانی رحمانی» نقش نوجوانی جواد و «یونا تدین» نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند.

همچنین «فرهاد قائمیان»،«ثریا قاسمی»، «کامران تفتی» و «اتابک نادری» و «روزبه حصاری» از بازیگران جدید فصل سوم این سریال تلویزیونی‌ می باشند.

گفتنی است که «بچه مهندس1 و 2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر