نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4064
-
الف
+

«پرویز فلاحی پور»: قرار بود فلمنامه سریال «یوسف پیامبر» را بنویسم

«پرویز فلاحی پور» در برنامه خارج از کادر درخصوص نقش آفرینی خود در سریال «یوسف پیامبر» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «پرویز فلاحی پور» بازیگر تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را هم اکنون در سریال «یوسف پیامبر» شاهد هستند، در خصوص نحوه انتخاب شدنش برای این سریال، در برنامه خارج از کادر صحبت کرد.

وی در پیوند با نقش آفرینی در این سریال گفت: با مرحوم سلحشور از سال ها قبل آشنا بودم و این آشنایی ادامه داشت تا زمانی که سریال «یوسف پیامبر» به مرحله تولید رسید.

وی ادامه داد: قرار بود در نوشتن فلم نامه کمک کنم اما ترجیح دادم آقای سلحشور، خودشان فلمنامه را بنویسند و بعد از آن پیشنهاد بازی گردانی به من داده شد که در نهایت تصمیم گرفتم فقط بازیگر باشم و نقش «کیدامن» را بازی کردم.

«پرویز فلاحی پور» زاده ۵ دلو(بهمن) ۱۳۳۶ خورشیدی در تهران فعالیت هنری‌اش را از دوران لیسه با بازی در تیاتر آغاز نمود.

وی فارغ‌التحصیل رشته زبان انگلیسی است. بازی در نقش «یاور» در سریال «شب دهم» باعث شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گردد.

او در سال ۱۳۸۰ خورشیدی «جایزه بهترین بازیگر مرد» را به خاطر بازی در نمایش «لابی» از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تیاتر فجر دریافت کرد.

«آخرین دعوت»، «شب دهم»، «دلنوازان» و «در جستجوی آرامش» از جمله سریال هایی است که با نقش آفرینی «پرویز فلاحی پور» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

دانلود سریال آخرین دعوت

دانلود سریال شب دهم

دانلود سریال دلنوازان

دانلود سریال در جست و جوی آرامش

دانلود سریال یوسف پیامبر

ع ا

نظر شما
ارسال نظر