نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5637
-
الف
+

«شیلا خداداد»: اولویت زندگی ام را به خانواده دادم/ مادر بودن برایم مهم تر از بازیگری است

«شیلا خداداد» بازیگر سریال «مسافری از هند» از دلایل کم کار شدن خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شیلا خداداد» بازیگر سریال «مسافری از هند» با انتشار یک پست در صفحه شخصی، از دلایل کم کار شدن خود سخن گفت.

شیلا خداداد با انتشار این پست در توضیح کم‌ کاری خود نوشت: سلام. برایم جالب است که هر پستی که خودم می گذارم و یا کسی از من در فضای مجازی قرار می دهد، عده‌ای از دوستان که تعدادشان کم نیست، کمنت می گذارند که مگر تو فلم بازی می‌کنی که اظهار نظر می‌کنی!

وی ادامه داد: من در سال‌های اخیر بسیار کم کار شده ام و دلیلش این است که تصمیم گرفتم فقط مادر باشم. خیلی از همکارانم، هم کار می‌کنند هم مادر هستند، ولی من نتوانستم.

بازیگر سریال مسافری از هند اظهار داشت: امروز، تمام وقتم برای خودم هست و کتاب، سیمرغ ندارم ولی یک همسر و پشتیبان تمام عیار دارم، من خیلی از موقعیت‌های کاریم را از دست دادم ولی دو فرزند دسته گل دارم. روحم آرام است، از هیاهو دور هستم و به وظیفه امروزم افتخار می‌کنم و مهم بودن را با تمام وجودم احساس می‌کنم.

شیلا خداداد زاده ۱۴ عقرب(آبان) ۱۳۵۹ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی از سال 1378، با بازی در فلم «اعتراض»، فعالیت هنری‌اش را آغاز نمود.

«شیلا خداداد» اولین بار سال 1381 با کرکتر ماندگار «سیتا» در سریال «مسافری از هند» به مخاطبان تلویزیونی معرفی شد و به شهرت رسید تاجایی که امروز با گذشت 17 سال از نشر این سریال هنوز هم او را با نام «سیتا» یاد می کنند.

«خداداد» بعد از این سریال به مرحله جدیدی از بازیگری قدم گذاشت و سال ۸۳ با فلم «ازدواج به سبک ایرانی» خودش را در سینما هم نشان داد.

شیلا خداداد در فلم هایی نظیر «سوغات فرنگ» (1385)، «اخراجی‌ها 2» (1387)، «پسر آدم، دختر حوا» (1387)، «سن‎پترزبورگ» (1388)، «زنان ونوسی، مردان مریخی» (1389) و «بادیگارد» (1394)  و سریال هایی چون «پیامک از دیار باقی» (1387)  و «بیمار استاندارد» (1394)به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است سریال «مسافری از هند» و فلم های سوغات فرنگ، اخراجی ها2 و بادیگارد با نقش آفرینی شیلا خداداد از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «مسافری از هند»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر