نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2821
-
الف
+

پارچه مشترک «امید حسینی» و «احمد جیلانی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شد+ویدیو

«امید حسینی» و «احمد جیلانی» آهنگ جدیدشان به نام «آرام جانی» را در شبکه آی فیلم 2 اجرا کردند.

به گزارش آی فیلم 2، «امید حسینی» و «احمد جیلانی» آوازخوانان افغانستانی ساکن تهران، از پارچه جدید خود به نام «آرام جانی» در ویژه برنامه «برنامه عید سعید فطر» شبکه آی فیلم 2، رونمایی کردند.

«احمد جیلانی» متولد سال 1375 در تهران، موسیقی را از ۱۵ سالگی آغاز کرد. وی اکنون به مدت ۶ سال است که به طور حرفوی در این عرصه فعالیت دارد و کانسرت هایی را نیز در هرات اجرا کرده است.

«احمد جیلانی» درخصوص آشنایی و همکاری خود با «امید حسینی» گفت: با «امید حسینی» در تهران آشنا شدم. او یک  آواز خوان بسیار خوب و با استعداد است و اکنون با هم گروهی را تشکیل داده ایم. ما می خواهیم موسیقی پاپ افغانستان را ارتقا دهیم و صدایمان را به گوش تمام فارسی زبانان جهان برسانیم.

وی به تدریس صداسازی و گیتار در تهران مصروف است و به گفته خودش، قصد دارد در عرصه موسیقی برای هموطنان خود در ایران خدمت گذار باشد.

همچنان «امید حسینی» در پیوند با همکاری خود با جیلانی گفت: اکنون با «احمد جیلانی» یک تیم شده ایم و به صورت دو نفره فعالیت هایی را آغاز کردیم و مسیر پیش روی خود را موفقیت آمیز می بینیم؛ احمد جان از استعداد بالایی در زمینه شعر و کمپوز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

دانلود و تماشای ویژه برنامه عید سعید فطر 

م ح

نظر شما
ارسال نظر
رقیه

مرسی از پسر خاله احمد با آهنگ آرام جانی 😍

پربحث ترین