نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2222
-
الف
+

«مینا جعفرزاده»: برای سریال «هتل پیاده رو» خیلی ناامید بودم

«مینا جعفرزاده» در برنامه خارج از کادر درخصوص بازی خود در سریال «هتل پیاده رو» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مینا جعفرزاده» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «زیر آسمان شهر» شاهد بودند، درخصوص سریال «هتل پیاده رو» در برنامه خارج از کادر صحبت کرد.

وی در پیوند با فلم برداری سریال «هتل پیاده رو» گفت: این سریال در 37 روز فلم برداری شد، به این ترتیب که بعد از فلم برداری نهایتا دو ساعت خواب و استراحت داشتیم و بعد دوباره کار آغاز می شد و این سختی به این دلیل بود که سریال باید برای نشر در ایام رخصتی نوروزی آماده می شد.

وی ادامه داد: من خیلی ناامید بودم اما آقای اکبر عبدی می گفت که سریال خوبی می شود و این را بگویم که در این سال ها، برای یک بار این سریال را کامل ندیده ام.

«مینا جعفرزاده» بازیگر سینما و تلویزیون ایران است زاده 1325 هجری خورشیدی است. از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به بازیگری در  سریال های «نابرده رنج»، «شوق پرواز» و «زیر آسمان شهر» اشاره کرد.

مینا جعفرزاده نخستین بار در سال 1367 با حضور در سریال «گالش های مادربزرگ» به کارگردانی «بهمن زرین پور» حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد و به خوبی از عهده نقش خود برآمد و توانست نظر کارگردان این اثر تلویزیونی را به خود جلب کند.

وی پس از این سریال 4 بار دیگر همکاری با آقای زرین پور را در سریال های «عطر گل یاس»، «آوای فاخته»، «زیر گنبدکبود» و «جهان وارونه» تجربه کرد.

«خاله خانم»، «گل منگلی»، «هتل پیاده رو»، «کاشانه»، «ویروس 2000» و «دیوار شیشه ای» از مهم ترین آثار تلویزیونی مینا جعفرزاده بین سال های 1375 تا 1380 خورشیدی می باشد.

بازی در فصل دوم سریال پرطرفدار «زیرآسمان شهر» در نقش «مادر بهروز پیرپکاجکی» بیش از پیش بر محبوبیت این بازیگر کهنه کار ایرانی افزود. هنوز هم بسیاری بانو جعفرزاده را با نقش مادر بهروز پیرپکاجکی به یاد دارند.

«رسم عاشقی»، «برای آخرین بار»، ««تفنگ سرپر»، «نابرده رنج»، «زندگی از نو» و «شوق پرواز» ،« بوی باران» و «هفت سنگ» سریالهای مینا جعفرزاده در سال های 1381 تا 1392 خورشیدی می باشد.

گفتنی است این بازیگر کهنه کار ایرانی در جدیدترین فعالیت های خود در تلویزیون، نوروز 1399 با سریال کمیدی «دویپنگ» مهمان خانه فارسی زبانان شده بود.

دانلود زیر آسمان شهر 2

ع ا

نظر شما
ارسال نظر