نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1077
-
الف
+

موزیک ویدیو «بنی آدم» کار مشترک «علیرضا قربانی» با آوازخوان های خارجی

«علیرضا قربانی» آوازخوان مشهور ایران به همراه تعدادی از هنرمندان خارجی موزیک ویدیو «بنی آدم» را منتشر کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «علیرضا قربانی» آوازخوان مشهور ایران به همراه تعدادی از هنرمندان ایتالیایی و تعدادی دیگر از کشورها، موزیک ویدیو «بنی آدم» را منتشر کرد.

این اثر با کمپوز «پژمان تدین» روی شعر معروف «سعدی» آماده شده و حال و هوای آن بر اساس روزهای قرنطینه در کشورهای مختلف دنیا است.

علیرضا قربانی و سایر آوازخوان ها و تمامی نوازندگان حاضر در این ویدیو بخش‌های مربوط به خود را با موبایل و از خانه های خود ضبط و آماده کرده‌اند و بخش عمده موسیقی کار هم با موبایل ضبط شده است.

این پروژه با همکاری تیاتر «بیوندو پالرمو» و دعوت از نوازندگان کشورهای مختلف و خوانندگی «تونی بونگارو» و «باربارا اِرامو» در بخش ایتالیایی آماده انتشار شده است.

در این اثر به غیر از نوازندگی تنبور پژمان تدین، نوازندگانی از کشورهای فرانسه، آرژانتین، کوریای جنوبی، سنگال، آلمان، اسپانیا، هندوستان و استرالیا ساز نواخته اند. 

موزیک‌ویدیو بنی آدم با هدف بیان پیام صلح و دوستی و همدلی تولید شده و در ابتدای ویدیو هم از شعر «بنی آدم اعضای یک پیکرند» با عنوان بیانیه‌ای ابدی برای بشریت یاد می‌شود.

گفتنی است که آهنگ تیتراژ سریال های «کیف انگلیسی»، «روشن تر از خاموشی»، «شب دهم»، «تنهایی لیلا» و «مدار صفر درجه» با صدای زیبای «علیرضا قربانی» خوانده و اجرا شده و پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر