نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6396
-
الف
+

ناگفته‌های بازیگر نقش «بنیامین» از سکانس به یادماندنی سریال «یوسف پیامبر»

در این گزارش با «زهیر یاری» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «زهیر یاری» بازیگر سریال در حال نشر «یوسف پیامبر» در یک مصاحبه از سکانسی به یاد ماندنی این سریال سخن گفت.

زهیر یاری بازیگر نقش بنیامین در پیوند با سکانسی که یوسف پیامبر بعد از سال‌ها قرار بود خود را به برادرش بنیامین معرفی کند، گفت: زمانی که فلمنامه را خواندم این قسمت همیشه برایم مهم بود و همیشه منتظر این سکانس بودم حتی شب قبل از این سکانس نخوابیدم و زمان تصویربرداری این سکانس را چند بار کار کردیم.

وی ادامه داد: فلمنامه و داستان حضرت یوسف(ع) بسیار جذاب و قوی بود که حتی هنوز هم قابلیت تولید فلم سینمایی این اثر وجود دارد.

وی درخصوص آشنایی با مرحوم سلحشور کارگردان این اثر تاریخی عنوان کرد: آشنایی با این گروه از زمان تصویربرداری مردان آنجلس بود زمانی که پشت صحنه می‌رفتم و یک روز به من گفتند نقش پسر ماکسی ملیان را بازی کنم و بعدها هم سریال یوسف پیامبر را به من پیشنهاد دادند‌.

زهیر یاری زاده ۲۶ حمل(فروردین) ۱۳۵۹ هجری خورشیدی بازیگر ایرانی است.

زهیر یاری فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران است که در تیاتر، سینما و تلویزیون ایفای نقش نموده‌ است. 

یاری با سریال «مردان آنجلس» که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید، وارد قاب تلویزیون شد و بعد از آن در سریال «مریم مقدس» به کارگردانی «شهریار بحرانی» حضور یافت.

وی در ادامه نقش آفرینی در سریال های تاریخی این بار در سریال «یوسف پیامبر» در نقش بنیامین حضور یافت و توانست در کنار دیگر بازیگران این سریال خوش بدرخشد.

لس آنجلس تهران، دلتا ایکس، گزارش یک جشن، زخم شانه حوا و مریم مقدس از جمله فلم هایی هستند که وی نقش آفرینی کرده است.

همچنین زهیر یاری در سریال های «در چشم باد» (۱۳۸۶)، «سال‌های مشروطه» (۱۳۸۸) ، «تبریز در مه»  (۱۳۸۹)، «میلیاردر» (۱۳۹۱)، «اولین انتخاب» (۱۳۹۲ )، «دیوار شیشه‌ای» (۱۳۹۵) و «ایراندخت» (1396) حضور یافته است.

گفتنی است سریال های مردان آنجلس، مریم مقدس، در چشم باد، تبریز در مه و دیوار شیشه ای با نقش آفرینی زهیر یاری از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال «مردان آنجلس»

دانلود سریال «مریم مقدس»

دانلود سریال «در چشم باد»

دانلود سریال «تبریز در مه»

دانلود سریال «دیوار شیشه ای»

 

نظر شما
ارسال نظر