نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3112
-
الف
+

سریال های جذاب ایرانی که با عبور از کرونا آغاز به کار کردند

بعد از گذشت حدود دو ماه وقفه در تولید پروژه‌های تلویزیونی برخی از سریال ها کارشان را از سر گرفته‌اند.

به گزارش آی فیلم 2، با شیوع ویروس کرونا و توقف پروژه های تلویزیونی که به دلیل پیشگیری اتفاق افتاد، برخی از عوامل تولید سریال های ایرانی اعلام کرده‌اند که با رعایت جوانب احتیاط، کارشان را از سر گرفته‌اند.

سریال‌هایی چون «جشن سربرون» به کارگردانی «مجتبی راعی»، «۸۷ متر» به کارگردانی «کیانوش عیاری»، «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی»، «زمین گرم» به کارگردانی «سعید نعمت‌الله» و طنز «پدر پسری» به همراه برنامه تلویزیونی «عصر جدید»، در روزهای اخیر رسما اعلام کردند که مراحل تولید را در شرایط کرونا و با اعلام رعایت اصول صحی از سر گرفته‌اند.

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی «داود میرباقری» نیز این روزها تعطیل است و هنوز خبری مبنی بر ادامه تولید کار اعلام نشده است.

سریال «نیوجرسی» به کارگردانی «جواد رضویان» و «سیامک انصاری» نیز که محتوای طنز دارد، به تازگی تولید خود را آغاز کرده است و در ابتدای راه است.

پیش از این اعلام شده بود که تصویربرداری ادامه فصل دوم «عصر جدید» با اجرای «احسان علیخانی» از سر گرفته می‌شود و قرار است این برنامه از عید فطر در تلویزیون ایران به نشر برسد.

طبق تصمیم‌گیری‌های انجام شده، همچنان در زمان ثبت فلم ها هیچ تماشاگری حضور نخواهد داشت و رعایت اصول صحی به صورت دقیق و معیاری اجرا خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به ضدعفونی لوکیشن برنامه اشاره کرد.

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر