نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10190
-
الف
+

«پروانه معصومی»: ترجیح می دهم بیکار باشم تا نقش تکراری بازی کنم

«پروانه معصومی» بازیگر سریال در حال نشر یوسف پیامبر گفت: ترجیح میدهم بیکار باشم تا نقش تکراری بازی کنم.

به گزارش آی فیلم2، «پروانه معصومی» بازیگر سریال در حال نشر «یوسف پیامبر» در یک مصاحبه از نقش های پیشنهادی به وی گله گی کرد.

پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در پیوند با نقش های جدیدی که به وی پیشنهاد می شود اظهار کرد: از آخرین حضورم جلوی کمره چندین ماه می‌گذرد، البته پیشنهادها همیشه وجود دارد اما متاسفانه فلمنامه‌ها به اندازه‌ای ضعیف و بی‌کیفیت هستند که ترجیح می‌دهم بیکار باشم تا این‌که بخواهم جلوی کمره چنین پروژه هایی روم.

وی افزود: نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شود همگی تکراری هستند؛ کارهایی که بارها آن را بازی کرده‌ام، اما باز هم همان نقش‌ها عرضه می‌شود.

این بازیگر کهنه کار با انتقاد از این رویه توضیح داد: این مساله برای من ناراحت کننده است چون وقتی می‌دانم توانایی ایفای کرکترهای متفاوت را دارم چرا باید همیشه یک شکل کار پیشنهاد شود.

بازیگر سریال یوسف پیامبر ادامه داد: وقتی چنین نقش‌هایی برای من جذابیت ندارد، مطمئنا برای مخاطبان هم دوست داشتنی نخواهد بود، پس هر اندازه هم که دوری از کار سخت باشد، تلاش می‌کنم سابقه هنری خود را فدای کارهای لحظه‌ای نکنم.

بانو معصومی در گفت و گو با خبرگزاری صبا اظهار داشت: حالا که بیماری کرونا مردم را خانه نشین کرده موقعیتی فراهم است تا کارهایی را که مدت ها در پی انجام آن بوده‌ام انجام دهم که مطالعه کتاب یکی از این اقدامات است. در ضمن تا از بین رفتن این بیماری، همه پیشنهادها با هر کیفیتی را پاسخ منفی خواهم داد.

پروانه معصومی زاده‌ 1323هجری خورشیدی در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی تحصیلاتش را در دانشکده‌ زبان‌های خارجی دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رساند و در سال 1350 با ایفای نقش در فلم کوتاه «سفر» قدم به عرصه‎ تصویر گذاشت.

از جمله افتخارات این هنرمند، می‌توان به دریافت لوح زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فلم‌های «گل‌های داوودی» (1363)، «شکوه زندگی» (1366) و «جهیزیه‌ برای رباب» (1366) اشاره کرد.

پروانه معصومی در سریال هایی چون «کوچک جنگلی» (1366)، «امام علی (ع)» (1375)، «پلیس جوان» (1380)، «تا صبح» (1385) «یوسف پیامبر (ع)» (1387)، «ماه عسل» (1388)، «ملکوت» (1389) و «راز پنهان» (1391) و فلمهایی چون «ناخدا خورشید» (1365)، «ملاقات» (1365)، «سال‌های خاکستری» (1367) «مسافر ری» (1379)، «وعده‎ی دیدار» (1382)، «سفر به هیدالو» (1384) و «ساکن خانه‎ی چوبی» (1391) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است سریال های کوچک جنگلی، پلیس جوان، تا صبح و ملکوت پیش تر با نقش آفرینی بانو معصومی از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

همچنین سریال یوسف پیامبر با هنرمندی این بازیگر کهنه کار هر شب ساعت 21 به وقت تهران و کابل از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال «کوچک جنگلی»

دانلود سریال «پلیس جوان»

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال «تا صبح»

دانلود سریال «ملکوت»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر