نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3403
-
الف
+

تصمیم عجیب «الیکا عبدالرزاقی»/ می‌خواهم به پارالمپیک بروم!

«الیکا عبدالرزاقی» پس از اعلام رسمی معلولیت خود قصد دارد تا در رقابت های پارالمپیک اشتراک کند.

به گزارش آی فیلم 2، «الیکا عبدالرزاقی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران، پس از اعلام معلولیت خود و افشای این خبر قصد دارد تا در رقابت های پارالمپیک اشتراک کند.

وی در پیوند با بیماری خود گفت: من در یازده سالگی دچار یک بیماری به نام «گیلن باره» شدم و بدنم از کمر به پایین فلج شد و بعد از تداوی پای راستم معالجه شد اما  پای چپم معلول شد.

خانم «الیکا عبدالرزاقی» در توضیح این خبر اظهار داشت که این معلولیت هرگز جلوی پیشرفت او را نگرفته و خانواده وی در این امر بسیار تاثیرگذار بوده اند.

بازیگر سریال «مرد هزار چهره» ادامه داد: من از کودکی به ورزش علاقه بسیار داشتم و تمرین های بسیاری انجام می دادم اما بعد از این بیماری کمی از ورزش دور شدم و حالا قصد دارم دوباره همه چیز را  از سر گرفته و برای قهرمانی در پارالمپیک خواهم جنگید.

الیکا عبدالرزاقی زاده‌ 18 اسد(مرداد) 1358خورشیدی در رامسر است.

الیکا عبدالرزاقی، دارای مدرک لیسانس رشته‌ ادبیات نمایشی و فارغ‌التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان است.

 «گمشده» (1377)، «باغ مظفر» (1385)، «میوه‌ ممنوعه» (1386)، «مرد هزارچهره» (1386)، «قهوه‌ تلخ» (1389)، «ساخت ایران» (1390)، «ویلای من» (1391)، «گنج مظفر» (1392)، «شوخی کردم» (1392)، «در حاشیه» (1393) و «گاهی به پشت سر نگاه کن» (1394) ازجمله سریال هایی هست که بانو عبدالرزاقی در آن ها ایفای نقش کرده است.

وی همچنین در فلم‌های نظیر «جایی برای زندگی» (1382)، «نسل جادویی» (1385)، «فرزند صبح» (1387) و «زنان ونوسی، مردان مریخی» (1391) حضور داشته است.

گفتنی است سریال های میوه ممنوعه، مرد هزارچهره، ساخت ایران، در حاشیه و جست و جو در شهر با حضور وی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «میوه ممنوعه»

دانلود سریال «مرد هزارچهره»

دانلود سریال «ساخت ایران»

دانلود سریال «در حاشیه»

دانلود سریال «جست و جو در شهر»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین