نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9878
-
الف
+

«مصطفی زمانی» چگونه از بین 3 هزار نفر برای نقش «یوسف پیامبر» انتخاب شد؟

«مصطفی زمانی» بازیگر سریال در حال نشر «یوسف پیامبر» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از نحوه انتخاب شدن برای کرکتر «یوزارسیف» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مصطفی زمانی» بازیگر سریال در حال نشر «یوسف پیامبر» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از نحوه انتخاب شدن برای کرکتر «یوزارسیف» گفت.

«مصطفی زمانی»بازیگر با استعداد تلویزیون و سینمای ایران در تاریخ 30 جوزا سال 1361 چشم به جهان گشود.

زمانی فرزند سوم خانواده است؛ 3 برادر و یک خواهر دارد. او  گواهینامه فراغت خود را در رشته «مدیریت تکنالوژی» از دانشگاه آزاد تهران کسب کرد.

هنگامی که سریال «یوسف پیامبر» از تلویزیون ایران نشر شد خیلی ها متعجب شدند که چرا «فرج الله سلحشور» کارگردان این سریال به یک بازیگر بی‌تجربه اعتماد کرده و کرکتر مرکزی سریالش را به او داده است اما زمانی با بازی خیره کننده خود توانست نظر منتقدانش را به خود جلب کند.

ماجرای انتخاب شدن آقای زمانی برای ایفای نقش «یوزارسیف» هم جالب است؛ در حالی که 3 هزار نفر برای ایفای این نقش تست داده بودند او توانست رقیبان خود را کنار زند و با قراردادی عجیب اولین سریال کارنامه هنری خود را ثبت کند.

در قرار داد آقای زمانی با عوامل سریال «یوسف پیامبر» آمده بود که اگر چهره بهتری از این هنرپیشه پیدا شود، او از کار کنار گذاشته می شود.

بعد از ثبت قرارداد برای این سریال و برای نقش آفرینی بهتر ، بازیگر نقش یوزارسیف به کلاس های سوارکاری، بدنسازی و شمشیر بازی رفت و حتی به خاطر فشارهای حاکم بر فضای کار 2 بار از ادامه همکاری انصراف داد.

شهرتی که پس از یوسف پیامبر نصیب مصطفی زمانی شد، آن‌چنان یک‌شبه هم به دست نیامده بود و یوزارسیف حاصل ماه‌ها تمرین و تلاش او بود که بیننده فقط در 45 قسمت آن را تماشا می کرد.

در پیوند با این خبر بخوانید:

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

زمانی که از این دنیا بروم همه مرا با نام «یوسف پیامبر» می شناسند

شایعه ای عجیب پیرامون بازیگر سریال «یوسف پیامبر»

نظر شما
ارسال نظر