نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7265
-
الف
+

ماجرای چاقو خوردن سلحشور در یکی از سکانس های سریال «یوسف پیامبر»

«سیروس کهوری‌نژاد» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» دریک مصاحبه از مرحوم «فرج الله سلحشور» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سیروس کهوری‌نژاد» بازیگر سینما و تلویزیون در یک مصاحبه از مرحوم «فرج الله سلحشور» و سریال «یوسف پیامبر» سخن گفت.

بازیگر نقش «میمی سابو» در این مصاحبه خاطره خود از سریال یوسف پیامبر را چنین نقل می کند: در سکانسی از سریال داستان این گونه بود که فردی به یوسف پیامبر حمله می‌کند تا او را به قتل برساند اما من خودم را سپر او قرار می‌دهم و چاقو می‌خورم و زخمی می‌شوم. این سکانس را که می‌خواستیم فلمبرداری کنیم، مرحوم سلحشور جلو آمدند و خواستند پلان ناجی یوسف را ابتدا خود بازی کنند که متاسفانه براثر اصابت چاقو نقش بر زمین شدند.

کهوری‌نژاد همچنین از تجربه کار با مرحوم سلحشور به فارس گفت: من با کارگردانان بسیاری کار کرده ام. بعضی کارگردانان به لحاظ هنری در سطح بالاتری قرار داشتند، اما مرحوم سلحشور به لحاظ اخلاقی فوق العاده بودند.

وی ادامه داد: در هر شرایطی سعه صدر داشتند و بسیار اهل مدارا بودند. واقعا به شخصه هیچ برخورد بدی از ایشان ندیدم. چون ایشان مرحوم شده اند این حرف‌ها را نمی‌زنم. فکر نمی‌کنم هیچ کدام از عوامل و بازیگران سریال خاطره ناخوشایندی از مرحوم سلحشور داشته باشند.

بازیگر یوسف پیامبر اظهار داشت: سلحشور در مسائل مالی هم به شدت دقیق بود و اگر می‌دید کسی مشکل مالی دارد به او کمک می‌کرد. وی انتقادپذیر هم بود و اگر می‌دید انتقادی درست است، آن را می پذیرفت.

سیروس کهوری‌نژاد زاده ۲ اسد(مرداد) ۱۳۴۲ هجری خورشیدی در هرمزگان، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی داری مدرک تحصیلی ماستری کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و در برخی از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنر تدریس می‌کند.

از سال ۱۳۵۹ با نمایش متوری به کارگردانی «شهره لرستانی» در دانشکده هنرهای زیبای تهران حرفه بازیگری را آغاز کرد. نگارش و کارگردانی فلم کوتاه داستانی «دنیای من» (۱۳۶۴) در انجمن سینمای جوان بندر عباس از نخستین کارهای هنری جدی اش است. وی در سال ۱۳۶۵ فلم «بی بی» را ساخت. نخستین کار سینمایی کهوری نژاد سال ۱۳۶۷ بازی در «آنسوی غروب» بود.

 وی در فلم های «من دیوانه نیستم»، «پری دریایی»، «فیلسوف های احمق»، «چهار اصفهانی در بغداد»، «مروارید»، «اخراجی‌ها3»، «اخراجی‌ها ۲»، «تهران 1500»، «اخراجی‌ها»، «دختری بنام تندر» و «روزیکه زن شدم» و در سریال های «شیخ مفید»، «ولایت عشق»، «عروج»، «وفا»، «یوسف پیامبر»، «مختارنامه»، و «ستایش» نقش آفرینی کرده است.

گفتنی است سریال «یوسف پیامبر» هر روز ساعت 21 به وقت کابل و تهران و 21:30  به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر