نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
19718
-
الف
+

اختصاصی؛با دختر تاجیکستانی سریال «شکرانه» بیشتر آشنا شوید+ویدیو

در این گزارش با «شیوا صفروا» بازیگر و گرداننده تاجیکستانی بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «شیوا صفروا» بازیگر و گرداننده تاجیکستانی است که در رشته ژورنالیسم ( روزنامه نگاری) تحصیل کرده است. 

بانو صفروا که در چند سریال و فلم کوتاه تلویزیون تاجیکستان به عنوان بازیگر حضور داشته، با ایفای نقش در سریال «شکرانه» اولین کار حرفوی خود را در این عرصه تجربه کرد.

او در سال 1386 با بازی در سریال «شکرانه» در نقش «نادیا» توانست خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

داستان سریال «شکرانه» درباره «حامد» جوان تحصیل کرده‌ای است که برای تأسیس یک کارگاه تولیدی مجبور به گرفتن کمک مالی از پدرش می‌شود.

او بعد از مدتی در می‌یابد که پول دریافتی از پدرش متعلق به شخصی دیگری است که در تاجیکستان به سر می‌برد. حامد که خود را مدیون آن فرد می‌داند به تاجیکستان می‌رود؛ اما آن شخص فوت کرده و پول را به دست دختر خانواده یعنی «نادیا» می‌رساند. در همین میان علاقه‌‌ای نیز میان او و آن دختر تاجیکستانی به وجود می‌آید.

«شیفا صفروا» توانست با بازی در این سریال تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی ایرانی نظیر «مریم کاویانی»، «عاطفه رضوی»، «حسن جوهرچی» و «فرهاد قائمیان» بر تجارب او افزود.

وی در یک مصاحبه درخصوص اینکه پیش از نقش آفرینی در سریال «شکرانه» چقدر با فلم و سریال های ایران آشنایی داشته است، گفت: من همیشه با توجه به وصفی که از سینما و تلویزیون ایران شنیده بودم، با علاقه و اشتیاق آن را دنبال می کردم و دیدن آن ها همیشه برایم لذتبخش بود. قبل ترها «پدرسالار» را از تلویزیون دیده بودم اما بعدها سریال های «وفا» و «مردان آنجلس» را دیدم.

بانو صفروا درمورد استقبال مردم تاجیکستان از سریالی که در آن ایفای نقش کرده هم گفته است: شکرانه زمانی که برای نخستین بار از تلویزیون تاجیکستان نشر شد، بسیار مورد توجه مردم تاجیکستان قرار گرفت و به نظر من یکی از کارهای موفق و بیننده پسند است.

گفتنی است که به درخواست بینندگان تاجیکستانی و افغانستانی تلویزیون آی فیلم 2، سریال «شکرانه» هر شب ساعت 19 به وقت تهران و کابل و ساعت 19:30 به وقت تاجیکستان از این شبکه نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «شکرانه» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر