نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2040
-
الف
+

«ثریا قاسمی» ازسکانس مورد علاقه خود گفت

«ثریا قاسمی» از ماندگارترین نقش و بهترین سکانسش در دوران بازیگری خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ثریا قاسمی» بازیگر محبوب و کهنه کار تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «او یک فرشته بود»، «شب دهم» و «خانه ای در تاریکی» بودند، در برنامه خارج از کادر از ماندگارترین سکانس دوران بازیگری خود گفت.

«ثریا قاسمی» از سریال «خانه ای در تاریکی» ساخته «حسن فتحی» به عنوان یکی از بهترین آثار تلویزیونی ایران یاد کرد و گفت: این سریال از نظر فلمنامه، انتخاب بازیگران و اجرای کار توسط آقای فتحی اثر بسیار خوبی شد. در واقع وقتی همه دست به دست بدهیم و هرکس کارش را به نحو احسن انجام بدهد، در نهایت آن کار درست و خوب انجام می شود و به یاد می ماند.

وی ادامه داد: من در سریال «خانه ای در تاریکی» کرکتر «گوهر الزمان» را ایفا کردم که به مرور زمان به شرایطی می رسد که در خیابان ها زندگی می کند. «گوهر الزمان» به حدی از دیوانگی می رسد که از حال خود باخبر نیست و نمی داند در کجا زندگی می کند و هنوز در تخیلاتش به سر می برد.

بانو قاسمی در خصوص نقش خود در این سریال افزود: در واقع من بسیار زیاد به این سکانس فکرکردم و در نهایت خدا را شکر توانستم شیدایی و سودایی «گوهر الزمان» را به خوبی به مخاطبان نشان دهم.

به گفته وی، وقتی یک بازیگر سکانسی را صمیمانه اجرا کند و آن لحظه را به خوبی درک کرده باشد، آن کار خوب و به یاد ماندنی خواهد شد.

«ثریا قاسمی» متولد 28 قوس(آذر) 1319 در تهران است و مرحوم «حمیده خیرآبادی» است.

وی اوایل دهه ۱۳۴۰ با گویندگی رادیو کار حرفوی خود را شروع کرد و سپس به تیاتر و دوبله روی آورد.

این بازیگر پس از این که به خاطر بازی در فلم «مارال» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشنواره فلم فجر در سال ۱۳۷۹ شد، توانست فرصت ایفای نقش های متفاوت تری را هم پیدا کند که بازی در «شام آخر» و «دختر شیرینی فروش» از آن جمله بود.

بازی کوتاهش در «شام آخر» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشن خانه سینما برای او به همراه داشت.

دو سریال تلویزیونی «در پناه تو» و «شب دهم» با بازی «ثریا قاسمی» محبوبیت فراوانی پیدا کرد. 

وی در سال ۱۳۹۵ در سی و پنجمین جشنواره فلم فجر به خاطر بازی در فلم سینمایی «ویلایی‌ها» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

«آوای باران»، «کلاه پهلوی»، «او یک فرشته بود»، «خانه ای تاریکی»، «پس از باران»، و «خانه پدری» با بازی بانو قاسمی پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «آوای باران»

دانلود سریال  «کلاه پهلوی»

دانلود سریال «او یک فرشته بود»

دانلود سریال «خانه ای تاریکی»

دانلود سریال «پس از باران»

دانلود سریال «خانه پدری»

دانلود سریال «شب دهم» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر