نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2979
-
الف
+

عنایت بخشی: بازیگران جوان راه بزرگان را ادامه دهند

«عنایت بخشی» به مناسب فرا رسیدن روز ملی بازیگر در ایران، به بازیگران جوان توصیه هایی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «عنایت بخشی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به مناسب فرا رسیدن روز ملی بازیگر، درخصوص این حرفه خطاب با بازیگران جوان صحبت کرد.

«عنایت بخشی» با اشاره به فرا رسیدن روز ملی بازیگر در ایران گفت: به نوبه خود این روز را به تمامی همکاران عزیز خودم که سال ها بی دریغ برای شاد کردن دل مردم تلاش کرده‌اند، تبریک می‌گویم.

وی در همین راستا ادامه داد: بازیگری برای من امری تمام نشدنی است، مثل روز اولی که مقابل کمره رفتم، در این سن نیز همان شوق و استرس و هیجان را دارم، برای من هیچ وقت بازیگری کهنه نمی‌شود.

این بازیگر کهنه کار توصیه خود به بازیگران جوان را اینگونه تشریح کرد: توصیه من به جوانان ادامه راه بزرگان است، امیدوارم برای بازیگری تلاش کنند، درس بخوانند و تمرین کنند زیرا تنها راه درست همین است، بازیگری تلاش بی وقفه و رنج طولانی می‌طلبد.

وی با اشاره به تعطیلی پروژه‌های سینما و تلویزیون در پی شیوع کرونا اذعان کرد: آرزوی من در ابتدا سلامتی بازیگران است، امیدوارم هیچ کدام از مردم سرزمینم و مخصوصاً دوستان عزیز بازیگرم هیچگاه در بستر بیماری نباشند.

«عنایت بخشی» متولد ۷ حمل/فروردین سال ۱۳۲۴ در طالقان بازیگر ایرانی سینما، تیاتر و تلویزیون ایران است.

او طی شش دهه کار هنری در بیش از ۱۷۰ اثر نمایشی ایفای نقش نموده است؛ سریال های «پلیس جوان»، «یه تیکه زمین»، «تبریز در مه»، «ولایت عشق» و «پهلوانان نمی میرند» با بازی «عنایت بخشی» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین